  • 31. Data: 2009-04-19 10:57:10
    Temat: Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 01:21:25 +0200, Przemek napisał(a):

    > Podobnego mięcha rzucanego w strone innych operatorów
    > nie słyszałem.

    Znaczy nie czytasz tej grupy?

    --
    marcin

  • 32. Data: 2009-04-19 11:12:36
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 12:45:41 +0200, Przemek napisał(a):

    > Kumpel wziął abonament 150 zł, licząc z konsultantem na podstawie starego
    > rachunku jakie prowadzi rozmowy wychodzące i *przychodzące*, wyszło, że w
    > życiu 150 zł nie przekroczy.
    > Dzisiaj jego rachunek nie spada poniżej 300 zł, próbując wyjaśnić co się
    > dzieje

    ale to nie wina play, ze kolega jest uposledzony i nie potrafi sobie
    policzyc i ocenic ile bedzie dzwonil :/

    > Może i to dlatego, ze to była umowa z samego początku? Ważne, że czuje się
    > na kazdym kroku dymany.

    tradycyjnie: "wszyscy winni tylko nie ja"

    > Do dzisiaj błogosławi swoją
    > decyzję.

    dobrze, ze maja takiego znajomego jak ty :)

    --
    marcin

  • 33. Data: 2009-04-19 11:43:20
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 12:45:41 +0200, Przemek napisał(a):

    > Koleżanka wzięła telefon na kartę, bo chciala miec tani tylko na
    > przychodzące, okazało się, że musi co miesiąc 50 zł ładować, żeby jej nie
    > poprzepadały bonusy za przychodzące itd, a ciężko to było zrobic, bo często
    > siedzi w Stanach i pamiętanie o ładowaniu wyłaczonej komórki jakoś mało
    > wygodne jest. Namówiłem ja na abonament w plusie, za 10 zł miesięcznie i
    > powiedziałem, żeby zapłaciła od razu za całą umowę i będzie miała spokój. A
    > jak przekroczy limit, to najwyżej dopłaci. Do dzisiaj błogosławi swoją
> [...]

    Może koleżanka niech się zdecyduje czy chce telefon tylko na przychodzące
    czy tani telefon na przychodzące i wychodzące. Z kobietami (i nie tylko),
    tak już jest, że same nie wiedzą czego chcą.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 34. Data: 2009-04-19 13:42:10
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    > Znaczy nie czytasz tej grupy?

    zwracam uwagę na słowo *podobnego*.
    Przem

  • 35. Data: 2009-04-19 13:43:16
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    > ale to nie wina play, ze kolega jest uposledzony i nie potrafi sobie
    > policzyc i ocenic ile bedzie dzwonil :/

    nie kazdy musi to robic, po to są własnie konsultanci, a oni są częścia
    play.

    > tradycyjnie: "wszyscy winni tylko nie ja"

    ależ oczywiście, szczególnie jak się w reklamie porównanwczej chwali, że nie
    używa gwiazdek.

    > dobrze, ze maja takiego znajomego jak ty :)

    też tak mówią :P
    Przem

  • 36. Data: 2009-04-19 13:43:49
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Błażej" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Może koleżanka niech się zdecyduje czy chce telefon tylko na przychodzące
    > czy tani telefon na przychodzące i wychodzące. Z kobietami (i nie tylko),
    > tak już jest, że same nie wiedzą czego chcą.

    Zdecydowała.
    Konsutant z play nie umiał jej nic dobrać.
    Przem

  • 37. Data: 2009-04-19 14:37:04
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > prepaidów!!! Co za problem podłączyć do laptopa telefon i sufrować kiedy
    > się chce. To musi być wprowadzone równiez w prepaidach, bo nie każdy
    > chce sie wiązać umowami na internet! Do tego mobilna TV, usługi
    > płatności telefonem komórkowym. To jest droga rozwoju moi mili
    > operatorzy. Skończyły sie czasy 60gr/min. i zdzierstwo w Orange, które
    > biedne nie wie jak odpowiedzieć żeby dając mniej zarobic więcej:) Życzę
    > naszej wielkiej trójcy aby nie obudziła sie z ręką w nocniku z bazą
    > klientów o kilka milionów mniejszą pod koniec 2009roku...
    To dobra informacja. Oznacza że do końca roku 2,4 miliona ludzi będzie za tyle
    samo mogło mieć więcej. Albo za tyle samo zapłaci mniej. Oznacza to również że
    2,4 miliona abonentów przestanie się zastanawiać nad tym że za rozmowę z Playem
    zapłaci więcej. To możne tylko skutkować dalszymi przejściami do tej sieci i
    obniżeniem cen rozmów przez Playa. A cala reszta niech spada na bambus. Jak na
    zamortyzowanej sieci dają ceny wyższe niż u operatora gdzie cale wyposażenie to
    sztuki nówki nie śmigane i jeszcze w opłatach za rozmowy trzeba uwzględnić
    amortyzację sprzętu. To można sobie wyobrazić ceny w Play jak sprzęt się
    zamortyzuje.

  • 38. Data: 2009-04-19 14:57:50
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 15:43:49 +0200, Przemek napisał(a):

    > Zdecydowała.
    > Konsutant z play nie umiał jej nic dobrać.

    Dla Twojej koleżanki nie ma idealnej oferty, bo jakiej nie wybierze to
    zawsze coś straci.
    W Play za 5 zł ma numer ważny przez chyba 455 dni na przychodzące - o to
    jej chodziło. No ale jak się dowiedziała, że można dostawać darmowe minuty
    no to już nie chce tylko przychodzących ale i wychodzące. Sieć jest be, bo
    minuty przepadają.
    W Plusie za 10 zł miesięcznie ma za 120 zł numer ważny przez 365 dni, ale
    za to minuty nie przepadają, bo ich tam nie ma. Ta sieć też pewnie be, bo
    drożej wychodzi.
    Jeśli mnie zależałoby na numerze tylko dla rozmów przychodzących to nie
    obchodziłoby mnie to, że coś tam przepadnie za co i tak nie zapłacę.
    Liczyłby się tylko koszt utrzymania takiego numeru. Koleżanka wcale nie
    musiała aktywować usługi Zbieraj minuty i wtedy serce by mniej bolało.
    Nie piszę tego wszystkiego aby Cię przekonać, że Play jest super a inne
    sieci nie, bo każdy jest inny, każdy ma inne potrzeby i każdy ma swój
    rozum, więc każdy powinien sam wybrać to co dla niego jest najlepsze.
    Wszyscy wiemy, że nie ma idealnej oferty dla wszystkich i nigdy nie będzie.

  • 39. Data: 2009-04-19 15:02:10
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał
    > Jeszcze jakieś pytania?

    A przez ostatnie lata nie miałeś absolutnie żadnych problemów wynikających z
    zasilania karty sim napięciem trochę wyższym niż obecnie jest stosowane?

    Maciek.

  • 40. Data: 2009-04-19 15:05:45
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    kogutek pisze:
> [...]
    > amortyzację sprzętu. To można sobie wyobrazić ceny w Play jak sprzęt się

    Ten Play to chyba jakaś nowa religia. Tyle w nim jest oparte o wiarę.
    ;)

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*