  • Data: 2015-07-11 08:40:09
    Temat: Re: Plazma jak CRT?
    Od: Niania <niania@g_mail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobrze że dobrałeś coś dla siebie ale co będzie za kilka lat? Plazmy
    > powoli znikają z oferty. Jeszcze trochę a UE ich zakaże za prądożerność
    > i co wtedy? Nawet na klatce schodowej w bloku mam już LEDy.

    liczę że coś nowego się pojawi, jak się nie pojawi to będę używał do
    śmierci technicznej

    ledów nie toleruję i dotyczy to wszystkiego nawet oświetlenia

    plazmę mam obecnie w małym pokoju 10m2 ! mogę ją oglądać nawet z
    odległości 1m :) obraz jest doskonały nawet z tak bliska pod warunkiem
    że jest to stacja HD

    wczoraj wieczorem na PLANETTE HD szły dwa odcinki "świat widziany z
    góry" oglądałem, zero zmęczenia wzroku ! po prostu cud miód,
    panoramiczne ujęcia płynne panskany i świetnie się to oglądało

    na LCD bym płakał po 15 minutach a na drugi dzień nie miał bym ostrości
    wzroku (już tak bywało)

    co do testów jak ktoś pisze- eliminujących sugestie to też takie robiłem
    ale z oświetleniem, nic to nie dało