  • Data: 2016-09-15 11:22:03
    Temat: Re: Plecak
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 10 września 2016 15:10:26 UTC+2 użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:

    > W końcu kupiłem Manfrotto Hiker 20 LT. Na jednodniowe wycieczki powinno
    > być OK, na dłuższe i tak będzie Alpinus.
    >
    > P.P.

    Hej,
    czy jak już go wypróbujesz, możesz coś więcej o nim napisać? W szczególności:
    1. Czy jest wygodny przy dłuższym noszeniu?
    2. Czy da się zamocować na zewnątrz statyw, kije trekingowe, czekan?
    3. Jak szybko można dostać się do sprzętu? Czy dostęp jest wygodny, szczególnie przy
    pełnym i ciężkim plecaku.
    4. Czy ma miejsce na bukłak (camel bag)?
    5. No i czy masz jakieś swoje przemyślenia, uwagi itp.
    ja wiem, że jest wiele recenzji w sieci, ale wolałbym opinię "z pierwszej ręki".

    Ja obecnie mam Mindshift Trail: ich plecaki mają świetny patent na dostęp do sprzętu
    (sprawdza się świetnie - to z mojego doświadczenia), ale ceny plecaków powalają nawet
    braci Kliczko ;) No i o ile model Trail sprawdza się przy szybkich (max 1-dniowych)
    wypadach (np. szybki wyskok na świt na Babiej Górze i powrót po paru godzinach) to na
    dłuższe eskapady (czyli np. 2 dni w górach z noclegiem w schronisku) jest za mały (i
    wydaje mi się, że nawet większe modele Mindshift będą nadal zbyt małe).

    Pozdrawiam, Tomasz