  • 21. Data: 2017-12-20 19:42:53
    Temat: Re: Pliki video .ts
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 19 Dec 2017 21:58:25 +0000, 2late wrote:

    > Nie wiem jak to robi ale zwyczajnie odtwarza. I to mnie zaskakuje, zwykle
    > VLC uruchamia to co na niczym innym nie pojdzie.

    Od dawna zamiast topornego VLC używam z pozytywnym skutkiem POT Playera,
    też gra wszystko i ma kupę ustawień ciekawych. Może warto potestować?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 22. Data: 2017-12-20 22:30:29
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 20/12/2017 06:42 PM, Roman Tyczka wrote:

    > Od dawna zamiast topornego VLC używam z pozytywnym skutkiem POT Playera,
    > też gra wszystko i ma kupę ustawień ciekawych. Może warto potestować?

    Troche sie pospieszylem z ta opinia. Gra cokolwiek ale nie dobrze, znaczy
    przycina i ogole do niczgo. Nie chce mi se w tym grzebac, obejrze na WMP.
    W miedzyczasie sprawdzilem jednak twoja skladnie i '-o' jest kwestionowane.
    To jakas pomylka czy usunieta funkcja?
    Uzywam VLC bo jest wieloplatformowe, tak samo jak firefox, thunderbird. Mam
    to na androidach, linuksach, windowsach, Raspberry Pi, i pewnie gdzies
    jeszcze. ;)

  • 23. Data: 2017-12-20 22:59:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-20 o 19:42, Roman Tyczka pisze:
    >(...)Od dawna zamiast topornego VLC używam z pozytywnym skutkiem POT Playera,
    > też gra wszystko i ma kupę ustawień ciekawych. Może warto potestować?

    Wydaje się niegłupi. Bardziej konfigurowalny od All Playera.
    Nie przycina na kilkunasto-GB plikach Full-HD.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 24. Data: 2017-12-20 23:57:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-12-20, 2late <d...@w...pl> wrote:
> [...]
    > W miedzyczasie sprawdzilem jednak twoja skladnie i '-o' jest kwestionowane.

    Pomyłka, przyplątało mi się skądś (rozpędem przez analogie z -i od
    "output"). Sorry.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2017-12-21 11:53:21
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 20/12/2017 10:57 PM, Marcin Debowski wrote:

    > Pomyłka, przyplątało mi się skądś (rozpędem przez analogie z -i od
    > "output"). Sorry.

    Dzieki