  • 1. Data: 2012-10-08 11:12:16
    Temat: Plus: Awaria w Białymstoku
    Od: smiechu <s...@i...pl>

    Ktoś coś wie?
    Bo chciałem zadzwonić do BOK i zapytać o to ale nie wiedzieć czemu
    telefon mi nie działa ;-)
    Pozdr
    smiechu

  • 2. Data: 2012-10-08 17:11:56
    Temat: Re: Plus: Awaria w Białymstoku
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-10-08 11:12, smiechu pisze:
    > Ktoś coś wie?
    > Bo chciałem zadzwonić do BOK i zapytać o to ale nie wiedzieć czemu
    > telefon mi nie działa ;-)

    "Dziś w godzinach porannych doszło w Białymstoku do uszkodzenia
    dzierżawionego od Exatela dużego łącza transmisyjnego sieci Plus. W
    wyniku awarii odcięta została transmisja do dużej liczby stacji 2G oraz
    3G na terenie Białegostoku oraz w północno-wschodniej Polsce" - czytamy
    w komunikacie rzecznika. Klienci Plusa na forum operatora na Facebooku
    skarżą się, że nie są w stanie nigdzie zadzwonić ani wysyłać SMS-ów.

    Jak informuje biuro prasowe Plusa, firma stara się zapewnić łączność
    zastępczą, a Exatel - usunąć awarię. "Operator sieci Plus przeprasza
    wszystkich klientów za wszelkie trudności związane ze wspomnianym
    powyżej incydentem" - napisał do nas Arkadiusz Majewski.

    Po godzinie 16 klienci zaczęli informować o tym, że sieć zaczyna
    działać. Wciąż jednak zasięg nie jest stabilny. "Dosłownie dzwonię co 10
    sekund, bo raz działa, a raz nie" - informuje na stronie Plusa na
    Facebooku jeden z użytkowników. - Skoro pojawiają się takie sygnały, to
    znaczy, że zaczęła działać nasza łączność zastępcza. Ma jednak o wiele
    niższą przepustowość i stąd problemy z sygnałem. Exatel wciąż walczy z
    "koparkowym" problemem - skomentował te doniesienia Majewski.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 3. Data: 2012-10-08 21:47:26
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2012-10-08 17:11, Chris pisze:

> [...]
    > niższą przepustowość i stąd problemy z sygnałem. Exatel wciąż walczy z
    > "koparkowym" problemem - skomentował te doniesienia Majewski.

    No jak takie fejsbookowe matoly dzwonia co 10 sekund z panika, bo nie
    wytrzymaja bez smska jednej godziny, to sie nie ma co dziwic ze siec nie
    daje rady

  • 4. Data: 2012-10-08 22:35:36
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    lukz <l...@v...pl> wrote:

    > No jak takie fejsbookowe matoly dzwonia co 10 sekund z panika, bo nie
    > wytrzymaja bez smska jednej godziny, to sie nie ma co dziwic ze siec nie daje rady

    A wpadlo ci do glowy ze byc moze on musial jedna i ta sama rozmowe wznawiac
    co 10 sekund bo zrywalo polaczenie?

    p.s. Masz jakies negatywne skojarzenia z uzytkownikami facebooka?