    From: Piotrne <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Plus - losowe informacje o stanie pakietu *121#
    Date: Mon, 04 Dec 2017 14:30:42 +0100

    W dniu 2017-12-04 o 14:08, nadir pisze:

    > Przejść do a2mobile.;)

    A z Plusem da się coś jednak zrobić? Mam cały czas wyłączoną
    transmisję danych. Miałem 181400 KBYTES. Włączyłem transmisję
    danych na 10 sekund, nie uruchamiałem żadnych programów
    (odliczyłem 1, 2, ..., 10). Po wyłączeniu sprawdziłem
    jeszcze raz: zostało 130100 KBYTES. Według licznika danych
    z Androida w ciągu minionego tygodnia zużyło się 6,13 MB.
    Wynika stąd, że przy zużyciu 5 MB/s pakiet 300 MB wystarczy
    na minutę...

    P.