    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Płyta MSI K7N2G i jakiś fastTrack w BIOS
    Date: Fri, 14 Dec 2012 10:09:35 +0100

    Dnia Fri, 14 Dec 2012 01:18:03 +0100, JoteR napisał(a):

    > Wiem, przejrzałem uprzednio manual od tej płyty i FAQ MSI. Czy
    > wątkopodawca również? ;->
    Manual tak, FAQ nie. Szkoda tylko że nie bardzo wiem czego szukać.

    > Być może ma wgrany BIOS od modelu bez kontrolera, bo support MSI uparcie
    > twierdzi, że należy wyłączyć "OnBoard PCI Controller" w sekcji Integrated
    > peripherials. O dodatkowym BIOS-ie ani słowa.
    Moja płyta ma nalepkę K7N2G i nic ponadto, żadna tam K7N2G-L czy K7N2G-ILSR
    czy MS-6570.
    BIOS mam wg. płyty taki:
    Phoenix Award BIOS v6.00PG
    W6570NMS v2.0 080204 13:14:36
    a na stronie MSI http://www.msi.com/product/mb/K7N2G.html#/?div=BIOS są
    biosy wyłącznie do wersji z kontrolerem SATA/RAID i żadnego który byłby
    jednocześnie v.2 i 080204. Z kolei na stronie
    http://pl.msi.com/product/mb/K7N2.html#/?div=BIOS żadnego v2 ani 080204.
    Odnoszę wrażenie że jest to lekki bałagan. W każdym razie u mnie w sekcji
    Integrated Peripherials nie ma opcji OnBoard PCI controller ani nic
    podobnego.

    --
    Jacek