    From: 2late <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Płyty CD - szacuneczek
    Date: Sat, 23 Aug 2014 21:28:22 +0100

    On 23/08/2014 18:59, mr misio de grizzly wrote:
    > Właśnie znalazłem kolekcję nagrywanych płyt CD z lat 1999-2002 i muszę
    > powiedzieć, że na ok. 20 płyt wszystkie da się odczytać :)
    >
    > Kiedyś, gdy dyski HDD były drogie i małe, to jakoś tak się trzymało heh, po
    > te 650-700 MB na CD
    >
    > Dziś... 3TB na magazyn, plus drugie tyle w NAS na kopie :)

    Ja tam z 5 lat temu zgralem wszystkie plyty na hdd. Prawie wszystkie
    dzialaly ale baaardzo wolno. Bylo tego okolo 250 DVD ale nagrywane jako
    data plus kilkaset CD. Przy okyzj zrobilem wielkie porzadki. Od tego czasu
    prawie nie uzywam CD. Co nowego z hardware'u kupie to robie obraz plyty i
    lezy i czeka. ;) Mam gdzies dwie plyty DVD, czyste, ciekawe czy po siedmiu
    latach dzialaja, znaczy daja sie zapisac.