  • Data: 2016-11-21 23:13:15
    Temat: Re: Pochłaniacz wilgoci do lodówkowca
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .11.2016 o 23:02 <4...@g...com> pisze:

    > Trzeba bylo odolejacz zalozyc i to co wypluje to wraca do obiegu.
    > Pomijam drobny szczegol ze Ci nie wierze w smarowanie strzykawka. Kazda
    > sprezarka do lodowki jest smarowana pod cisnieniem. Na recznym
    > smarowaniu zatrze sie blyskawicznie zwlaszcza ze tam lozyskowanie jest
    > stal po stali.

    Smarowanie strzykawką to nie mój patent (ja go skopiowałem) - mieliśmy
    taki kompresorek w modelarni, napędzał miniaturowe aerografy. Za filtr
    olejowy robił słoik z watą.
    Strzykawka z igłą, przed malowaniem była procedura smarowania, przez parę
    lat jak tam uczęszczałem działało.
    Wydłubywałem też z agregatów (ze spalonym uzwojeniem) sam tłok z
    cylindrem. Wirnik spalonego silnika robił za koło pasowe, całość napędzał
    silnik z gramofonu. Była z tego idealnie cicha pompka do akwarium. Też od
    czasu do czasu smarowana strzykawką. Pompka miała paro litrowy zbiornik
    wyrównawczy.
    Parę takich zestawów sprzedałem kumplom.

    TG