eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Poczta głosowa › Re: Poczta głosowa
  • Data: 2016-10-16 09:58:38
    Temat: Re: Poczta głosowa
    Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przepraszam, zapomniałam podać temat. :-(

    Użytkownik "Ewa" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:580332c6$0$663$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    >
    > Parę dni temu mój telefon stacjonarny został zmieniony na
    > internetowy VoIP (w Orange).
    > Od tego momentu nie można się nagrywać na pocztę głosową.
    > Poczta działa, bo odpowiada, że nie ma wiadomości, ale gdy
    > dzwonię na próbę na własny numer, to sygnał jest do momentu
    > rozłączenia się przeze mnie. Poprzednio po 5 sygnałach włączała
    > się poczta głosowa ze standardowym tekstem.
    > Weszłam w ustawienia i wybrałam standardowe nagranie,
    > ale to niczego nie zmieniło.
    > Szukałam na stronie Orange, ale informacje tam zawarte, chociaż
    > niby mają dotyczyć VoIP, tak naprawdę dotyczą ustawień na komórce,
    > np. każą się łączyć z numerem *501.
    >
    > Co powinnam zrobić?
    >
    > I jeszcze jedno, gdy to już będzie działało, to czy mogę zmienić
    > czas lub ilość sygnałów w oczekiwaniu na włączenie się poczty
    > głosowej?
    >
    > Bardzo proszę o pomoc.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: