eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Poczta głosowa › Re: Poczta głosowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ewa" <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.misc.telefonia.gsm
    References: <580332c6$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Poczta głosowa
    Date: Sun, 16 Oct 2016 09:58:38 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 30
    Message-ID: <58033329$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 217.96.255.80
    X-Trace: 1476604713 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 648 217.96.255.80:36554
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239285 pl.misc.telefonia.gsm:1078582
    [ ukryj nagłówki ]

    Przepraszam, zapomniałam podać temat. :-(

    Użytkownik "Ewa" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:580332c6$0$663$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    >
    > Parę dni temu mój telefon stacjonarny został zmieniony na
    > internetowy VoIP (w Orange).
    > Od tego momentu nie można się nagrywać na pocztę głosową.
    > Poczta działa, bo odpowiada, że nie ma wiadomości, ale gdy
    > dzwonię na próbę na własny numer, to sygnał jest do momentu
    > rozłączenia się przeze mnie. Poprzednio po 5 sygnałach włączała
    > się poczta głosowa ze standardowym tekstem.
    > Weszłam w ustawienia i wybrałam standardowe nagranie,
    > ale to niczego nie zmieniło.
    > Szukałam na stronie Orange, ale informacje tam zawarte, chociaż
    > niby mają dotyczyć VoIP, tak naprawdę dotyczą ustawień na komórce,
    > np. każą się łączyć z numerem *501.
    >
    > Co powinnam zrobić?
    >
    > I jeszcze jedno, gdy to już będzie działało, to czy mogę zmienić
    > czas lub ilość sygnałów w oczekiwaniu na włączenie się poczty
    > głosowej?
    >
    > Bardzo proszę o pomoc.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ewa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: