  • 31. Data: 2016-10-21 20:08:31
    Temat: Re: Poczta głosowa
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Kris
    naskrobał(a):

    > Raz chyba dłuższą dyskusję sprowokowałem jak na hasło że "rozmowa jest nagrywana"
    zapytałem czy i ja mogę nagrywać.

    O właśnie, to też jest haczyk na niektórych upierdliwców. Jak mi "panienka
    z okienka" drze się do słuchawki że "w ramach współpracy gospodarczej
    krajów rozwijających się" rozmowa bedzie nagrywana bla bla bla, to ja
    odpalam że ze swojej stronu równiez nagrywam, prosze poczekać chwilę,
    przycisnę tylko klawisz i poproszę o przedstawienie się jeszcze raz. I tu
    następuje słynne tuuuuuuuuu, rozłączyła się panienka.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Szybkościomierz samochodu Bormanna pokazywał 80 km/h. Obok szedł Stirlitz

  • 32. Data: 2016-10-22 02:20:50
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-10-20 o 03:26, Animka pisze:

    > Skoro mam wyłączoną to sekretarka się nie odzywa i dzwoniący czekają aż
    > raczę odebrać telefon.
    > Przynajmniej kasa im się nie nabija jak połączenia nie ma.

    To, że nie aktywowałaś poczty, nie znaczy, że masz ją wyłączoną.

  • 33. Data: 2016-10-22 08:58:01
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *ALEX MR* napisał(-a):

    > Lepiej powiedzieć, że nie wyraża się zgody na nagrywanie rozmowy.
    > Większa frajda :-)

    Kiedyś tak zrobiłem. Biurwa z drugiej strony tak manipulowała rozmową o
    zaletach nagrywania, że wychodziło na to, że moja zgoda jest domniemana.
    Po moim trzecim "ale ja dalej nie wyrażam zgody na nagrywanie rozmowy"
    była strasznie rozżalona i się rozłączyła :) Innym patentem, ale to już
    na komórce, była moja prośba o zaczekanie chwilę po czym zawieszałem
    połączenie. Po 5 min połącznie spadło :) A po drugim identycznym zabiegu
    z tego samego numeru już miałem z nim spokój. Pewnie oferta się
    zdeaktualizowała ;(

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 34. Data: 2016-10-22 11:53:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 21 października 2016 20:00:21 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Uwazasz, ze on szanuje moj czas dzwoniac 30 raz z ta sama głupią
    > propozycją?
    > Pomijam sama propozycje, manipulacje etc - niektorzy po prostu prosza sie
    > zeby ich traktowac odrobine gorzej.

    Zdarzyło się Tobie że 30ty raz dzwonili?

  • 36. Data: 2016-10-22 13:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ...:::WISKOLER:::... j...@b...rh ...

> [...]
    > poczekać chwilę, przycisnę tylko klawisz i poproszę o przedstawienie
    > się jeszcze raz. I tu następuje słynne tuuuuuuuuu, rozłączyła się

    Czesto odpowiadam ze ja tez nagrywam i jeszcze mi sie nigdy nikt nie
    rozłaczył.
    Słyszę tylko usmiech z drugiej strony.

  • 35. Data: 2016-10-22 13:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Big Jack a...@b...zz ...

> [...]
    > połączenie. Po 5 min połącznie spadło :) A po drugim identycznym zabiegu
    > z tego samego numeru już miałem z nim spokój. Pewnie oferta się

    Ale czy według prawa ta zgoda rzeczywiście nie jest domniemana?
    Jaki przepis zabrania nagrywania infolinii?

  • 37. Data: 2016-10-22 13:00:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Zdarzyło się Tobie że 30ty raz dzwonili?

    No przeciez mowie, ze to firma ktora sie uparła i dzwoni regularnie pomimo
    kilkukrotnego wyraźnego powiedzenia ze nie zycze sobie ich telefonów.
    Na zapytanie o to, skad maja moj numer obiecuja ze sprawdza i oddzwonia po
    czy oczywiście kontaktu brak.

  • 38. Data: 2016-10-22 13:54:26
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 22.10.2016 o 8:58, Big Jack pisze:
> [...]
    > połączenie. Po 5 min połącznie spadło :) A po drugim identycznym zabiegu
    > z tego samego numeru już miałem z nim spokój. Pewnie oferta się

    Ja to zrobiłem bardziej bezczelnie: przerwałem babce w pół słowa i
    wyrecytowałem formułkę. Słyszeć różnicę w głosie, bezcenne ;-)

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 39. Data: 2016-10-22 17:01:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 22 Oct 2016 11:00:16 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    >kilkukrotnego wyraźnego powiedzenia ze nie zycze sobie ich telefonów.
    >Na zapytanie o to, skad maja moj numer obiecuja ze sprawdza i oddzwonia po
    No jak to kontaktu brak? Przeciez dzwonili 30 razy :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 40. Data: 2016-10-22 18:33:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WAM n...@n...nopl.pl ...

    > No jak to kontaktu brak? Przeciez dzwonili 30 razy :)

    Mowisz ze po prostu dzwonia z informacja i sie wygadac nie mogą?