    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Podręcznika zasad ruchu drogowego - szukam
    Date: Mon, 29 Jan 2024 15:18:57 +0100

    On Mon, 29 Jan 2024 11:42:11 +0100, Ewa wrote:
> [...]
    WDU20230001047
    WDU20230000622
    t-rozporzadzenia-w-sprawie-znakow-i-sygnalow-drogowy
    ch

    wdu19970900557
    wdu19710120114

    > Dziękuję. To są bardzo ważne informacje, ale to nie są podręczniki.
    > Można tam znaleźć konkretne odpowiedzi, ale gdy już się wie czego
    > się szuka.

    Ale tu są dane źródłowe do tych podręczników, i w zasadzie wiecej nie
    trzeba. Trzeba tylko wiedziec, co zapamiętac, a czego najlepiej wcale
    nie czytać przed egzaminem.

    W dalszej części nauki - warto wiedziec, o co w testach pytają, żeby
    wiedziec co wykuć na blache.

    Taki np art 49 "zabrania sie zatrzymywania pojazdu ..." -
    w podręczniku nie będzie nic innego.

    No moze jeszcze w podręczniku będzie wyjasnione, jak "krzyzówki
    rozwiązywać" ... bo w ustawie to zasadniczo kilka zdan na ten temat,
    więcej nie trzeba :-)

    J.