  • 71. Data: 2017-04-03 15:20:30
    Temat: Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-04-02 o 17:58, quent pisze:
> [...]
    ,70.9y,207.14h,79.34t/data=!3m6!1e1!3m4!1sw31goi7Z-2
    rnn268eTxe5w!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

    > Powinno być jak w UK:
    > http://duo.irational.org/tunneling/host_street_tunne
    l_ST58567305/host_street_tunnel01.jpg

    > dwie żółte linie wzdłuż ulicy i wiadomo, że stawać nie wolno. Nie trzeba
    > się zastanawiać czy znak był czy nie.
    > Ale po co!
    > Moża po naszemu - wkurwiać ludzi na co dzień

    Rozumiem, że segregacja na tych, co prawo jazdy zdali i tych, co kupili? :-)
    T.

  • 72. Data: 2017-04-03 16:32:47
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 03.04.2017 o 13:35 quent <x...@x...com> pisze:

    > Uzasadniony czy nie... ludzie na co dzień nie powinni się zajmować
    > takimi dywagacjami.

    Otóż to. Stoi po prawej stronie drogi widoczny znak zakazu, pod nim
    tabliczka o odholowaniu. A jeden taki zaparkował pod prąd i dywaguje ;)

    > Prawo powinno się robić tak ułatwiać ludziom życie a u nas się tylko
    > komplikuje.
    > Jakoś w UK to rozumieją - podobnie w kwestii ograniczeń prędkości.

    A czy ja twierdzę, że brytyjskie rozwiązanie jest złe? (Chociaż, u nas
    bywa śnieg) Ale puki co, u nas nie obowiązuje i dobrze być tego świadomym.

    --
    SW3
    ----

  • 73. Data: 2017-04-03 17:49:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Jak słysze słowo Policja i "służby" to jakby się dało to chcaiłbym
    > opuścic tą planetę i zamienić ja na taką bez "służb". Za komuny było
    > 60 km/h i się jeździło, ateraz jest 50 km/h i za każdym krzczorem stoi
    > palant z suszarką. Jest lepiej, wg mnie wcale nie.

    Teraz to juz zaczynasz sie nad sobą uzalac.
    Co to za porównanie - wtedy było 1000 x mniej samochodów?
    ---
    Jeśli w bloku w którym jest 50 mieszkań i w każdym z tych mieszkań mieszkają
    średnio po 3 osoby i jeśli tylko jedna osoba na blok miała kiedyś samochód
    to dzisiaj musiałoby ich być tysiąc. Jeśli blok jest kwadratowy to ma 4
    ściany i ... przy każdej ścianie musiałoby stać po 250 samochodów :-)
    Wyjrzyj przez okno :-)

  • 74. Data: 2017-04-03 18:17:02
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w

    > Sun, 2 Apr 2017 19:06:53 +0200, w
    > <1...@i...dyndns.org.invalid.17
    0402.invalid>, 007

    > W rzeczonym miejscu nie ma 10m do żadnego skrzyżowania.

    W 2014 było:

    <https://goo.gl/maps/56t9Xd97D462>

    No i jeszcze ten znak obowiązujący po prawej stronie drogi:

    <https://goo.gl/maps/nd34B818AYy>

    --
    'Tom N'

  • 75. Data: 2017-04-03 19:23:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-04-02 o 21:23, Endriu pisze:

    > Moja żona to z tych super-oszczędnych, i jak teraz 600 PLN dostała
    > grzywny, to na zakupy pójdzie za pół roku ....
    No to zostaje Ci tylko kolacja przy świecach z szczęśliwym zakończeniem :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 76. Data: 2017-04-03 19:23:52
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-04-02 o 20:11, xyz pisze:
> [...]
    75y,270h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxjQqHET6g8pqB9RAoVo
    Lgw!2e0!7i13312!8i6656

    > Bo to było miejsce na Smarka ;).

    Matizem się zmieściłem :) ale co z tego jak sm miała inne zdanie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 77. Data: 2017-04-03 20:31:43
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Janusz w

> [...]
    [...]
    > Matizem się zmieściłem :) ale co z tego jak sm miała inne zdanie.

    Zamiast teraz się żalić trzeba było *stanąć* (w znaczeniu zachować się jak
    na mężczyznę przystało) i nie przyjąć mandatu.

    --
    'Tom N'

  • 78. Data: 2017-04-03 20:51:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 3 Apr 2017 18:17:02 +0200, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid.17
    0403.invalid>, 007
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > r...@k...pl w

    0402.invalid>, 007

    > W 2014 było:
    >
    > <https://goo.gl/maps/56t9Xd97D462>

    10nm od skrzyżowania to kończy się gdzieś w okolicach bannera "ksero za 7gr" na
    ogrodzeniu:
    https://www.google.pl/maps/@50.0611437,19.9215353,3a
    ,75y,289.27h,68.85t/data=!3m6!1e1!3m4!1sr8qefmPPm9EV
    FBk91lPo_Q!2e0!7i13312!8i6656

    > No i jeszcze ten znak obowiązujący po prawej stronie drogi:
    >
    > <https://goo.gl/maps/nd34B818AYy>

    Znak nie ulega wątpliwości, że istnieje :)

  • 79. Data: 2017-04-03 22:07:05
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-02 o 19:23, Endriu pisze:

    > W dupie mam przepisy.

    Ooo! Rowerzysta?
    W każdym razie, to stwierdzenie kończy wszelką dyskusję.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 80. Data: 2017-04-03 23:37:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty mozesz miec w dupie przepisy i jestem to w stanie zrozumiec. Ale przepisynie maja
    Ciebie w dupie i jak ich nie przestrzegasz to zgodnie z nimi zmniejsza Twoj nawis
    inflacyjny. Odholownie jest duzo bardziej wychowawcze niz sam mandat. Sa tacy co 600
    mandatu cieplym moczem by olali bo maja kasy do oporu. Ale jak straca piec godzin na
    odzyskanie samochodu to na drugi raz oczy w dupie beda mieli czy sie nie podkladaja
    pod strate nastepnych pieciu godzin. Jak bym byl krolem i by mi zalezalo zeby
    podwladni przestrzegali pord to bym zniosl mandaty. Zrobil bym mniejszy limit
    punktow. Czasochlonne procedury kontroli tych co zrobili wykroczenia itp.