  • 1. Data: 2011-09-22 16:42:24
    Temat: Re: Połączenie Warszawa-Frankfurt
    Od: Artur Zieliński <a...@z...it.pl>

    Cytowanie arturd <a...@g...com>:

    > Witam,
    >
    > Potrzebuję mieć połączenie z jak najmniejszymi opóźnieniami pomiędzy
    > miastami Warszawa-Frankfurt.
    > Czy mielibyście jakiś pomysł w jaki sposób mogę dobrać operatora do takiego
    > połączenia?

    Jakiego rodzaju połączenie chcesz zestawić? Dzierżawka punkt-punkt,
    czy też chcesz mieć internet z jak najmniejszymi opóźnieniami? Czy
    potrzebujesz stałej przepustowości między lokalizacjami?

    Pozdrawiam
    Artur Z.

  • 2. Data: 2011-09-22 17:49:38
    Od: arturd <a...@g...com>

    Artur Zieliński wrote:

> [...]
    > czy też chcesz mieć internet z jak najmniejszymi opóźnieniami? Czy
    > potrzebujesz stałej przepustowości między lokalizacjami?

    Nie mam żadnych wymagań co do formy połączenia (nie wiem jakie są), ważne
    aby były jak najmniejsze opóźnienia na tej trasie. Przepustowość łącza
    wystarczy na poziomie 1Mb/s.

  • 3. Data: 2011-09-22 17:58:17
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule arturd napisał(a):

    > Nie mam żadnych wymagań co do formy połączenia (nie wiem jakie są), ważne
    > aby były jak najmniejsze opóźnienia na tej trasie. Przepustowość łącza
    > wystarczy na poziomie 1Mb/s.

    To faktycznie problem polskiego internetu. Neostradę sobie kup.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 4. Data: 2011-09-22 18:39:58
    Od: arturd <a...@g...com>

    Artur Zieliński wrote:

> [...]
    > czy też chcesz mieć internet z jak najmniejszymi opóźnieniami? Czy
    > potrzebujesz stałej przepustowości między lokalizacjami?

    Przeniosłem pytanie na pl.comp.sieci jeśli miałbyś jakieś sugestie.