  • 1. Data: 2011-09-13 08:41:28
    Temat: Pidgin pod Windows XP - kopiowanie całego profilu
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    Potrzebuję w miarę szybkiej odpowiedzi na to pytanie, a nie mogę za nic
    jej wygooglować. Mianowicie gdzie Pidgin pod Windowsem XP trzyma profile
    użytkowników? Chyba da się skopiować jakiś folder i uniknąć ustawiania
    wszystkiego od nowa na drugim komputerze?

    Tak BTW: nie wiecie może, czy twórcy programu rozpatrują dodanie obsługi
    rozmow głosowych dla GoogleTalk?

  • 2. Data: 2011-09-13 09:39:14
    Od: kayo <k...@g...com>

    On Sep 13, 10:41 am, Atlantis <n...@n...pl> wrote:
    > Potrzebuj w miar szybkiej odpowiedzi na to pytanie, a nie mog za nic
    > jej wygooglowa . Mianowicie gdzie Pidgin pod Windowsem XP trzyma profile
    > u ytkownik w? Chyba da si skopiowa jaki folder i unikn ustawiania
    > wszystkiego od nowa na drugim komputerze?
    >
    > Tak BTW: nie wiecie mo e, czy tw rcy programu rozpatruj dodanie obs ugi
    > rozmow g osowych dla GoogleTalk?

    Oto problemy polskiego i światowego internetu...

  • 3. Data: 2011-09-13 09:53:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kayo,

    Tuesday, September 13, 2011, 11:39:14 AM, you wrote:

    > Oto problemy polskiego i światowego internetu...

    Na pewno takim problemem jest używania czytnika, który usuwa poprawnie
    zadeklarowane polskie litery a sam swoje koduje w nikomu niepotrzebnym
    quoted-printable.
    Ach! To nie czytnik - to brak czytnika. Czyli używanie kulawego
    interfejsu Google zamiast czytnika.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-09-13 09:58:22
    Od: karol <n...@n...pl>

    Dnia 13.09.2011 10:41, Atlantis pisze:
> [...]
    > użytkowników? Chyba da się skopiować jakiś folder i uniknąć ustawiania
    > wszystkiego od nowa na drugim komputerze?

    .purple

    katalog systemowy uzytkownika to chyba znajdziesz..