  • 1. Data: 2011-09-10 09:15:18
    Temat: ADSL Netii we Wroclawiu (wezel Katowice?)
    Od: uosiu <u...@g...com>

    Czolem wszystkim,
    od wczoraj mam wrazenie, ze internet z deczka wolniej chodzi.
    Repozytoria Fedory korzystaja z mirrorow:
    * fedora: sunsite.icm.edu.pl
    * livna: wftp.tu-chemnitz.de
    * rpmfusion-free: ftp.icm.edu.pl
    * rpmfusion-free-updates: ftp.icm.edu.pl
    * rpmfusion-nonfree: ftp.icm.edu.pl
    * rpmfusion-nonfree-updates: ftp.icm.edu.pl
    * updates: ftp.wsisiz.edu.pl
    i zamiast zwyczajowego 1.1MiB/s mam 80-110KiB/s. Z innych serwisów,
    tnie mi się również:
    * Youtube 360p (400kbps mi melduje)
    * Sourceforge.net: mirror switch.ch bodajze

    Czy macie podobne doswiadczenia?

  • 2. Data: 2011-09-10 11:25:39
    Temat: Re: ADSL Netii we Wroclawiu (wezel Katowice?)
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>