  • 1. Data: 2011-09-09 14:56:30
    Temat: Komentatorzy internetowi czyli psy lancuchowe w seici
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Podobno Chiny zatrudniają 300 tysięcy tzw. "komentatorów internetowych",
    czyli armię do pilnowania, by na forach,portalach społecznościowych
    dyskusje toczyły się we właściwym kierunku.

    Wiemy coś na temat podobnych zjawisk w Polsce?
    O zatrudnianiu takich ludzi przez jakieś firmy? Media?
    Jakieś ilościowe oceny?

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 2. Data: 2011-09-09 15:33:09
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 09.09.2011 16:56, Slawek Kotynski wrote:
    > at podobnych zjawisk w Polsce?
    > O zatrudnianiu takich ludzi przez jakieś firmy? Media?
    > Jakieś ilościowe oceny?

    Są firmy oferujące takie usługi. Oprócz tego bardzo dużo partie
    polityczne zatrudniają i zlecają młodzieżówkom . Ale to raczej NTG

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 3. Data: 2011-09-09 15:45:36
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    b...@n...pl wrote:

    > Są firmy oferujące takie usługi. Oprócz tego bardzo dużo partie
    > polityczne zatrudniają i zlecają młodzieżówkom .

    Jak są firmy, to zapewne jest jakaś nazwa takich usług?
    Jak się to określa?

    > Ale to raczej NTG

    ???

  • 4. Data: 2011-09-09 20:04:29
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 09.09.2011 Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> napisał/a:

    > Jak są firmy, to zapewne jest jakaś nazwa takich usług?
    > Jak się to określa?

    Firma zatrudni trolla na uz, praca zdalna ;)

  • 5. Data: 2011-09-09 21:01:00
    Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net>

    Art from [ s...@a...com.pl ] ...

    : Jak są firmy, to zapewne jest jakaś nazwa takich usług?
    : Jak się to określa?

    WOMM, i faktycznie ntg :)

    --
    sysadmin { kondi: schedule => 5pm, ensure => at_pub }

  • 6. Data: 2011-09-10 16:18:36
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    konrad rzentarzewski wrote:

    > Art from [ s...@a...com.pl ] ...
    >
    > : Jak są firmy, to zapewne jest jakaś nazwa takich usług?
    > : Jak się to określa?
    >
    > WOMM,

    dziękuję

    > i faktycznie ntg :)

    Cytuję:

    "TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER
    Grupa poswiecona dyskusjom glownie na temat polskiego Internetu,
    jego problemow, perspektyw rozwoju, wydarzen zwiazanych z Internetem,
    kwestii organizacyjnych, spraw zwiazanych z przydzialem IP czy
    zarzadzaniem domenami. Mozliwe sa rowniez dyskusje o sprawach Internetu
    na swiecie. /.../"

    I proszę mi wytłumaczyć, że bandy najemnych bojówkarzy nie stanowią
    zagrożenia dla funkcjonowania serwisów internetowych, gdy zjawisko
    zaczyna mieć charakter masowy.