    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Polski odpowiednik 555-xxxx
    Date: Mon, 10 Apr 2017 14:08:08 +0200

    news:58eb66dd$0$5151$65785112@news.neostrada.pl...
    > Warto też podkreślić, że zgodnie z art. 104 ust. 1 Prawa
    > telekomunikacyjnego, który odsyła do Kodeksu cywilnego, dostawca internetu
    > nie odpowiada za brak wykonania usługi albo jej nienależyte wykonanie,
    > jeżeli nie ponosi za to odpowiedzialności. Chodzi np. o przypadki, gdy
    > brak dostępu do internetu spowodowany jest siłą wyższą (np. powodzią)."

    Czyli pewnie pierwszy z brzegu prawnik, jeśli operatorowi zaleje pół
    centrali, a ten mi wypali, że kredycik, tanie butki w dajśmanie, skoda tylko
    dla ciebie, itd., to pogrzebię operatorowi drugie pół centrali. Bo mimo
    zalania centrali, odpowiedzialność za niepożądane sranie reklam ponosi. To
    ja im wtedy tou tou tou you tou... czy jak się to pisze
    https://www.youtube.com/watch?v=TvLHNFpaSUM Tak bedą mieć.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.