eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPomiar strumienia światła z reflektorów ksenonowych po wymianie żarówek › Re: Pomiar strumienia światła z reflektorów ksenonowych po wymianie żarówek
    From: "pasatona" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pomiar strumienia światła z reflektorów ksenonowych po wymianie
    żarówek
    Date: Wed, 18 Dec 2013 20:07:24 +0100

    > być moze lewa juz działała np godzinę i zzarówka swieci z pełną
    > skutecznością a prawa musi się jeszcze dogrzać. To tylko przypuszczenie bo
    > zarówki które mialem swieciły zawsze dobrze od poczatku

    oba stare palniki siedziały w aucie z 5-6 lat. Lewy który już świecił lekko
    fioletowo
    miał bańkę całą oblepioną mlekiem o zabariweniu lekko kawowym.
    Prawy palnik mimo tylu lat miał bańkę idelanie przezroczystą.
    Nowe palniki sprawdzałem po 2-3 dniach od założenia i oba były delikatnie
    okopcone
    od środka tzn. sama bańka z gazem.

    > czy obydwa reflektory są od nowosci w samochodzie? Moze jeden jest
    > bardziej przykurzony (odblask, szkiełko i klosz) a moze tez jeen jest
    > bardziej wypalony (odblask)

    oba od nowości, róznica w świeceniu naprawdę bardzo znacząca.

    > te śruby działają po skosie. Jedna reguluje góra dół a druga lewo prawo.

    > musiałbys pokazać na zdjeciu. JEdna regulacja - wajha to jest do
    > przelączenia wiązki z asymetrycznej na symetryczną
    >
    > http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/14934.Soczewki.LHD
    .RHD

    nie załapałem gdzie ta wajha i czy mam rozumieć że w symetrycznych jak w USA
    nie ma doświetlania pobocza
    tylko prawa świeci identycznie jak lewa?