    From: TomekM <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pomóżcie w wyborze- poprosiła
    Date: Mon, 25 Jan 2010 10:45:35 -0800 (PST)

    W zeszłym roku miałem kilka kompaktów.
    Dwa Panasoniki z górnej półki i jednego Canona.
    Po prawdzie nie super zoomy.
    Moim zdaniem jakość fotek była baaardzo zbliżona.
    Może faktycznie Canon robił ciut lepsze zdjęcia,
    ale to trzeba by się bardzo dokładnie przyglądać.
    Za to po zakupie taniej lustrzanki Olympusa odczułem wyraźną różnicę w
    jakości.
    Po pierwsze lustrzanka robiła zdjęcia nieporównanie szybciej,
    po drugie sama jakość fotek jak dla mnie wyraźnie się różniła.
    Po prostu w lustrzance matryca jest sporo większa, mniej szumi i
    zdjęcia są dużo czystsze.