  • 61. Data: 2013-05-16 22:57:26
    Temat: Re: Ponad 200km/h przez wieś, tak jeździ warsiafka
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/16/2013 10:38 PM, DoQ wrote:
> [...]
    jpg

    > To raczej inne zdarzenie.

    kurde.. myślałem, że to :(

  • 62. Data: 2013-05-16 23:16:21
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-05-16 22:34, DoQ pisze:

    > To zaproś do garażu Romana.

    Mówi się Rumuna! trochę szacunku!

  • 63. Data: 2013-05-16 23:18:37
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-16 23:16, PlaMa pisze:
    > Mówi się Rumuna! trochę szacunku!

    Do Romana czy Rumuna??

  • 64. Data: 2013-05-16 23:19:42
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Do Romana czy Rumuna??

    Dobre pytanie...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 65. Data: 2013-05-17 06:06:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-05-16 21:49, t? wrote:

    > I oto chodzi. Auta jeżdżą 100 i nic się nie dzieje, to dlaczego moto nie
    > może 220? Poza tym weź pod uwagę mniejsze rozmiary motocykla, które
    > zmniejszają ryzyko tego, że w coś trafi.

    > I oto chodzi. Auta jeżdżą 100 i nic się nie dzieje, to dlaczego kula
    karabinowa nie
    > może 1200? Poza tym weź pod uwagę mniejsze rozmiary kuli, które
    > zmniejszają ryzyko tego, że w coś trafi.

    > Wolisz zderzyć się z TIR-em?

    > Wolisz zderzyć się z kulą karabinową?

    Shrek.

  • 66. Data: 2013-05-17 07:45:40
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości

    > warszawa/1,34889,13912624,Warszawiacy_jada_S7_przez_
    wies__220_km_godz___WIDEO_.html

    > Myślę, że to całkiem dobra prędkość jak na tą drogę (prawie autostrada,
    > gdzie tam wieś), w końcu jechali bezpiecznie, a motocykl w razie czego
    > nie wyrządzi większych szkód.

    Jechali nie wiele szybciej od wyprzedzanych przez nich samochodów.

  • 67. Data: 2013-05-17 08:16:53
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-05-16 22:57, m...@i...pl pisze:
    jpg

    > kurde.. myślałem, że to :(

    Też myślałem, że to samo: zgadza się blok, przystanek, relingi na
    uderzonym. Ale na filmie nie ma TIRa na drugim pasie, więc nie może to
    być to samo zdarzenie :->

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2013-05-17 09:56:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 May 2013 22:20:33 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    warszawa/1,34889,13912624,Warszawiacy_jada_S7_przez_
    wies__220_km_godz___WIDEO_.html

    > Ja? Dobrze się czujesz?

    a To ja wrzucam "njusa"?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 69. Data: 2013-05-17 13:23:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PlaMa,

    Thursday, May 16, 2013, 11:16:21 PM, you wrote:

    > Mówi się Rumuna! trochę szacunku!

    Spierdalaj!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 70. Data: 2013-05-17 15:24:03
    Od: tá´Ź

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Spierdalaj!

    Dlaczego wyrażasz się tak wulgarnie? Nie potrafisz inaczej?

    --
    ss??q s? ??u??ou??