  • 101. Data: 2018-05-05 01:08:35
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-04 o 20:56, Marek S pisze:

    > Sądzę, że przemawia przez Ciebie brak tolerancji dla odmienności
    > potrzeb. Nie mam żadnych takowych w kierunku posiadania ciężarówki - jak
    > wiele razy podkreślałem.  Jeśli potrzebuję przewieźć coś większego jak
    > materiały budowlane - biorę transport zewnętrzny. Kupuję AGD - przywożą
    > i wnoszą mi je gdzie trzeba. Czym mam zapełnić tą dodatkową przestrzeń
    > ładowną? Starymi gazetami?

    Właśnie udowodniłeś własny brak tolerancji a do tego głupotę.
    Kombi to nie ciężarówka, pomijam inteligentnych inaczej, dla nich
    jednoosiowy wózek bywa ciężarówką.

    Pozdrawiam

  • 102. Data: 2018-05-05 07:54:24
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 4 maja 2018 14:15:41 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:

    > Po złożeniu tylnych foteli - nie. Naprawdę przykro mi, że udało mi się
    > zapakować niemały rower do tego auta. Najwyraźniej sprawiłem Ci tym ból.
    >
    > Z mojej strony EOT w stosunku do Ciebie.

    Marek, nie denerwuj sie :)

    Z tego co widze wasza dyskusje mozna w skrocie ujac tak:
    Lepiej miec kombi bo jest ladowne i miesci wiecej a jedynymi wadami sa brudna tylna
    szyba i ewentualna brzydkosc.

    I tyle.

    Ja wole kombi bo woze graciarstwo tu i owdzie i lubie miec miejsce.
    Wkurza mnie nieco brudna szyba ale kosztuje mnie to niewiele i jakos nie zagladam
    ciagle w tyl wiec wiele plynu tam na szybe nie wyfukam.
    Sedany uwazam za brzydkie i niepraktyczne. Moja zona tez narzeka ze w sedanie nie
    widzi gdzie sie kufer konczy wiec gorzej sie cofa.

    Ale jak widac ludzie lubia pakowne auta bo kupuja suv-y, crossovery i inne takie
    pakowne. Kombi wlasnie w takie sie przeobrazilo.
    Najwiekszymi kombi jakie widzialem to mondeo (popularne) i jakies stare volvo (chyba
    nawet wieksze niz mondeo).
    I ewolucje jaka widze to albo skracanie kombi w kierunku hatchbacka albo powiekszanie
    kombi w kierunku suv/crossover lub van-a.

    I tyle. Cala magia.

    A ten amerykanski kolega to jakis niezyciowy zbytnio bo nawet w usa sporo "wagonow"
    jeszcze widac, choc rzeczywiscie sie skracaja w kierunku hatchbacka...

  • 103. Data: 2018-05-05 08:19:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-05-2018 o 07:54, s...@g...com pisze:

    > Marek, nie denerwuj sie :)
    >
    > Z tego co widze wasza dyskusje mozna w skrocie ujac tak:
    > Lepiej miec kombi bo jest ladowne i miesci wiecej a jedynymi wadami sa brudna tylna
    szyba i ewentualna brzydkosc.

    No i jak ktoś zarzeka się, że nie potrzebuje ciężarówki, bo bagaży nie
    przewozi, to jeszcze lepszą opcją jest hatchback (a jeśli jednak
    przewozi to liftback) - bez wady brzydkości zarówno w stosunku do kombi
    i (zwłaszcza) do sedana.

    Nie ma wad ani sedana, ani kombi, za to ma wszystkie zalety hatchbacka.

  • 104. Data: 2018-05-05 10:06:27
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 5 maja 2018 01:19:39 UTC-5 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    > i (zwłaszcza) do sedana.
    >
    > Nie ma wad ani sedana, ani kombi, za to ma wszystkie zalety hatchbacka.

    No, mozna tak generalizowac. W praktyce wada kombi jest jedna, ta brudna szyba.
    No i moze cena, bo jednak sedany sa chyba tansze choc chyba nie duzo.

    I wlasnie, co ciekawe, kiedys dumalem czemu wspolczesne auta tak sie brudza.
    Dumalem ze to moze dzisiejsze drogi sa zle, albo brudne. Dumalem ze moze auta nie
    maja poprawnych blotnikow.
    I wyszlo mi ze w praktyce przyczyna jest taka ze to opony to powoduja. Bo sa zrobione
    tak aby sprawnie odprowadzac wode na boki. I ta woda tworzy mgielke ktora siada i na
    bokach samochodu i na tej nieszczesnej szybie hathbacka/kombi/suv-a...

    A tak naprawde to i tak jestesmy na lasce producentow czy strategow sprzedazowych
    ktorzy uznaja ze na danym rynku takie czy inne auto bedzie sprzedawane.

    Fiesta w ameryce nie bedzie juz sprzedawana.
    Sprzedawali ja tam jako sedana i hatchbacka. W polsce nie widzialem fiesty sedana ani
    razu :)

    W polsce focusy w kombi sa popularne bo kupuja je floty a potem sa przejmowane przez
    kowalskich.

    Kazdy rynek jest specyficzny i jak strateg wymysli co zaoferowac to potem ludzie
    musza sie do tego dopasowac.

    Ale to juz offtopic.

  • 105. Data: 2018-05-05 14:44:03
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-05 o 01:08, RadoslawF pisze:

    > Właśnie udowodniłeś własny brak tolerancji a do tego głupotę.
    > Kombi to nie ciężarówka, pomijam inteligentnych inaczej, dla nich
    > jednoosiowy wózek bywa ciężarówką.
    Czego Twoim zdaniem nie toleruję? Wielokrotnie podkreślałem, że nie mam
    nic do kombi lecz mi jedynie nie odpowiada ono z przytoczonych powyżej
    powodów. Cavalino uparł się co do treści wątku otwierającego iż ponoć
    mam jakąś schizę na punkcie (nie)posiadania kombi. Próbowałem mu jedynie
    dobitnie wytłumaczyć, że są ludzie, którym duża przestrzeń ładowna nie
    jest w ogóle potrzebna. Nie wożę wózków, rowerów, pralek więc po co mnie
    zmuszacie do posiadania kombi i nazywacie kretynem skoro takich potrzeb
    nie mam?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 106. Data: 2018-05-05 15:00:41
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-05 o 07:54, s...@g...com pisze:

> [...]
    >
    > Z tego co widze wasza dyskusje mozna w skrocie ujac tak:
    > Lepiej miec kombi bo jest ladowne i miesci wiecej a jedynymi wadami sa brudna tylna

    Jasne! W 100% zgadzam się z tym i właśnie taką intencję próbuję
    przeforsować ale Cavallino uparł się iż w wątku otwierającym zionę
    nienawiścią do kombi. Próbowałem mu kilka razy wytłumaczyć, że nie mam
    nic do tego typu pojazdów poza tym, że nie odpowiada mi ono z
    wylistowanych powodów i że pytam się jedynie o to czy w innych regionach
    PL niż mój też jest ono popularne. W odwecie dowiedziałem się, że jestem
    nienormalny iż takich potrzeb nie posiadam - co mnie początkowo
    żartobliwie oburzyło, a potem na serio, gdy dowiedziałem się iż
    dosłownie gardzi on posiadaczami aut nie-kombi. Przypuszczałem, ze
    czegoś nie zrozumiał ale moje zapewnienia co do intencji wątku zostały
    olane i nadal upiera się przy niedowładzie umysłowym posiadaczy
    nie-kombi. Przerwałem więc dyskusję, szczególnie, że zyskał kompana w
    postaci RadosławaF.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 107. Data: 2018-05-05 15:49:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-05 o 14:44, Marek S pisze:

> [...]
    > jest w ogóle potrzebna. Nie wożę wózków, rowerów, pralek więc po co mnie
    > zmuszacie do posiadania kombi i nazywacie kretynem skoro takich potrzeb

    Nie tolerujesz kombi. Udowodniłeś to posuwając się do porównania go
    z ciężarówką.

    Pozdrawiam

  • 108. Data: 2018-05-05 16:15:33
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-05 o 15:49, RadoslawF pisze:

    > Nie tolerujesz kombi. Udowodniłeś to posuwając się do porównania go
    > z ciężarówką.

    Nieprawda. Jest dokładnie odwrotnie niż piszesz. Uważam, że kombi jest
    tak samo potrzebne jak każdy inny rodzaj aut. Jeśli ktokolwiek
    potrzebuje większej powierzchni ładownej, to taki rodzaj auta jest jak
    najbardziej użyteczny. Przyjmij to oświadczenie jako ostateczne.
    Przeczytaj raz jeszcze wątek otwierający - niczego nie wspominałem o
    mojej hipotetycznej pogardzie dla czegokolwiek. To Cavallino rozpętał
    całą tą burzę komentując moją wypowiedź.

    Jeszcze raz tłumaczę - w/w porównania użyłem wyłącznie na potrzeby
    dyskusji z Cavallino, który nazwał mnie nienormalnym bo nie mam potrzeby
    używania kombi w miejsce posiadanego sedana. Temat jest odwrotny do
    tego, co sugerujesz. To Cavallino nie toleruje moich potrzeb / upodobań
    a ja ani razu nie skrytykowałem jego własnych i czyichkolwiek.

    Początkowo sądziłem, że to słowa z przymrużeniem oka ale wyszło na to,
    że jednak to jego przekonania.

    A już poza całą tą dyskusją, porównanie kombi do ciężarówki to chyba nie
    zniewaga dla kogo/czegokolwiek? Równie dobrze mógłbyś sedana porównać do
    czegokolwiek, co Ci do głowy przyjdzie. Przeczytałbym to zdanie, może
    się ustosunkował ale nie nazwałbym Cię nienormalnym.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 109. Data: 2018-05-05 19:21:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-05-2018 o 15:00, Marek S pisze:

    > Jasne! W 100% zgadzam się z tym i właśnie taką intencję próbuję
    > przeforsować ale Cavallino uparł się iż w wątku otwierającym zionę
    > nienawiścią do kombi.

    Bzdura.
    Chyba masz kłopoty z rozumieniem tego co czytasz.
    Generalnie ja cały czas mówiłem o hatchbackach, a nie kombi, do którego
    jak już pisałem nie pałam specjalną atencją.

    > W odwecie dowiedziałem się, że jestem
    > nienormalny iż takich potrzeb nie posiadam

    Następna bzdura, pisałem ogólnie, a nie o Tobie i nie że jesteś
    nienormalny, tylko że normalni ludzie kupują praktyczne hatchbacki, stąd
    jest ich większość.

    Niby podobne słowa, ale znaczenie zupełnie inne - co też już Ci wyjaśniałem.
    Ale albo nie lubisz czytać niczego czego sam nie napiszesz, albo po
    prostu celowo kłamiesz w złych intencjach.

    - co mnie początkowo
    > żartobliwie oburzyło, a potem na serio, gdy dowiedziałem się iż
    > dosłownie gardzi on posiadaczami aut nie-kombi.

    J.w.
    To co teraz piszesz, to typowy syndrom przeniesienia - jeśli u kogoś
    można w tym wątku wyczuć pogardę z powodu wersji nadwozia, to właśnie u
    Ciebie.
    I jak Ci kolejny adwersarz to samo pisze, to zacznij jednak szukać
    problemu w tym co sam piszesz, a nie w innych.

  • 110. Data: 2018-05-05 23:10:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-05 o 16:15, Marek S pisze:

> [...]
    > mojej hipotetycznej pogardzie dla czegokolwiek. To Cavallino rozpętał
    > całą tą burzę komentując moją wypowiedź.

    I ja wywołuje kolejną. A ty dalej uważasz swoje wypowiedzi za
    nienadające się do krytyki. Może czas to przemyśleć?

> [...]
    > czegokolwiek, co Ci do głowy przyjdzie. Przeczytałbym to zdanie, może
    > się ustosunkował ale nie nazwałbym Cię nienormalnym.

    Za kogo mnie uważasz jest mi obojętne. Ale porównanie samochodu
    osobowego do ciężarowego to zniewaga dla inteligencji czytających.
    Naprawdę się tym mocno ośmieszyłeś i tłumaczenie kto i dlaczego
    wywołał dyskusję w niczym ci nie pomaga. Ty chlapnąłeś głupotę.
    Publicznie.