    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Mon, 22 Jul 2019 00:47:27 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Porównywanie liczb, double float
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 czerwca 2019 08:32:55 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > Coś mi to pachnie uczelnianą propagandą.
    >
    > Mi zdarzyło się obserwować efekt całkiem odwrotny: samouk i magister łeb
    > w łeb. Nagle problem. Samouk, nauczony życiem, zaparł się i zrobił -
    > wszak sam doszedł z A do B, więc samodzielna droga z B do C to żadna
    > nowość, tylko kwestia czasu żeby zrozumieć i wykombinować co i jak.
    > Magister natomiast tylko wytrzeszcza oczy i z rozbrajającym wzrokiem mówi
    > "ale tego na studiach nie było".
    >
    > Moja wersja jest być może lekko podkoloryzowana - ale z pewnością nie
    > mniej niż twoja.

> [...]

    jesli uderzasz w knajackie formy wypowiedzi "magistry" "sieroty" to twoja psychologia
    poprostu objawia ze nalezysz do klasy pol-knajackich prymitywow i wyrazasz z powodow
    psychologicznych swoj knajacki swiatopogląd (zapewne nie masz studiow i chcesz bronic
    prostych ludzi)

    moje doswiadczenie jest jak wspomnielem inne: oczywiscie studia niekoniecznie za duzo
    gwarantuja ale brak studiow gwarantuje na ogol jeszcze mniej... moje doswiadczenie z
    kolesiami po studiach na politechnice bylo takie ze radzili sobie nadspodziewanie
    dobrze

    inna rzecz jest tez taka ze nie wszyscy umieja oceniac czyjas robote, czasem
    niektorzy szefowie wykazuja sie mega niezrozumieniem - bywa szefiostwo ktore ocenie
    kodera jako dobrego gdy ten stuka 20 linijek kodu (w javie) na dzien a bywa takie
    ktore ocenia kodera jako zlego gdy ten wystukal 9500 linijek kodu (tez w javie) na
    miesiac
    (skrajnie absurdalne oceny imo)