    From: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Date: Fri, 17 Mar 2017 07:39:14 +0100

    W dniu 2017-03-16 o 23:36, Marek pisze:

    > Mógłbyś podkręcić jasność pytania?

    Zauważyłem że prawie w każdym wątku przewija się użytkownik
    "niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU" rzucający jakimiś hasłami
    rodem z podręcznika młodego propagandzisty, które nic nie wnoszą do
    treści wątku co najwyżej swoim agresywnym tonem próbują sprowokować
    innych do pyskówki na grupie. (na szczęście bez skutku).
    Wniosek może być tylko jeden, albo ktoś to robi bo czuje nieodpartą
    potrzebę, albo mu za to płacą. Może to jakaś forma nakręcania statystyk
    różnych haseł w google na zlecenie :)