eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPoświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ? › Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?
  • Data: 2007-09-20 06:26:12
    Temat: Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?
    Od: futszaK <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Sep 2007 00:51:36 +0200, Maciej Bebenek wrote:

    > 8 lat temu to zyliśmy w innej rzeczywistości. Kafejka internetowa
    > operatrorem nie jest, co najwyżej przedsiębiorcą telekomunikacynym (a to
    > i tak w specyficznych warunkach). Wzrosła świadomość, nawet wśród
    > prokuratorów. Nie neguję, że też się do tego przyczyniłem ;-) Ale nadal
    > jest dużo do zrobienia.

    może czas aby wzrosła świadomość również wśród przedsiębiorców
    telekomunikacyjnych,wypada aby takie certyfikaty były cenowo
    przystępne dla wszystkich, również dla osiedlówki która stała się
    przedsiębiorcą telekomunikacyjnym bo można było dzięki temu uzyskac
    dotacje,a nie tylko dla TPSA i Netii które i tak nie wiedzą co z
    pieniędzmi robić

    niezbyt dobrym pomysłem jest zwalnienie sieci poniżej 500 klientów z
    obowiązku zatrudnienia człowieka ze stosownym papiurkiem, bo brojący
    klienci zdarzyć się moglą również w takich sieciach, a takie zwolnienia
    to wyrzucanie termometru podczas gdy się ma gorączke
    zdecydowanie złym pomysłem jest stawianie ceny zaporowej 12kPLNów bo to nic
    innego jak kolejny ukryty podatek

    --
    futszaK
    0601061867