eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPoświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ? › Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?
  • Data: 2007-09-20 06:47:10
    Temat: Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK pisze:

    > może czas aby wzrosła świadomość również wśród przedsiębiorców
    > telekomunikacyjnych,wypada aby takie certyfikaty były cenowo
    > przystępne dla wszystkich, również dla osiedlówki która stała się
    > przedsiębiorcą telekomunikacyjnym bo można było dzięki temu uzyskac
    > dotacje,a nie tylko dla TPSA i Netii które i tak nie wiedzą co z
    > pieniędzmi robić
    >
    > niezbyt dobrym pomysłem jest zwalnienie sieci poniżej 500 klientów z
    > obowiązku zatrudnienia człowieka ze stosownym papiurkiem, bo brojący
    > klienci zdarzyć się moglą również w takich sieciach, a takie zwolnienia
> [...]

    Gratuluję Ci, Tomku, tak optymistycznego pojmowania sytuacji finansowej
    niektórych operatorow :-P Szczególnie tych dwóch :)

    A co do meritum - PT było i jest pisane przez ludzi z mentalnoscią
    telefoniarzy, którzy nie do końca rozumieją o co we współczesnym
    przesyłaniu pakietów tak naprawdę chodzi. Stąd tak szczegółowe regulacje
    dotyczące PSTN czy komórek i szczątkowe dotyczące reszty świata. Zauważ,
    że gdybyś chciał czytać wszytsko literalnie, to musiałbyś rejestrować
    nagłówki wszystkich pakietów, z zakazem rejestracji pól danych.

    Co do zasad związanych z tzw. obronnością - nie mogę się wypowiedzieć,
    czy ta kwota to koszty czy - jak piszesz - podatek. Nie mogę bo nie wiem ;)

    M.