  • Data: 2012-01-17 12:59:25
    Temat: Re: Poszukiwany stop
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-17 12:33, Konrad Anikiel pisze:
    > Oczywiście że się czepiam. Czepiam się powszechnie pokutującego
    > mniemania że jak coś się nadaje na pocisk to i na wszystko będzie się
    > nadawać. Takie unobtainium, albo kryptonit.

    Bez przesady. Wszyscy przeciez wiemy, ze pociski sa z olowiu (no
    gangsterzy mieli jeszcze srebrne/zlote kule w swoich rewolwerach), a ten
    z kolei nadaje sie tylko jako trucizna i do wyrobu zolnierzykow :-)

    > Nie sądziłem że uran w warunkach eksplozji materiału jest w stanie
    > plastycznie uformować penetrator. Tylko po to żeby za parę milisekund,
    > po uderzeniu w pancerz zamienić się w proszek. Ten sam materiał,
    > skrajnie inne własności. Nie, jednak się nie czepiam :-)

    Zrodlo o podobnej jakosci jak poprzednie, ale obrazki ciekawe:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Penetrator
    Jak widac - uran sluzy glownie do zabijania i to ten zubozony, jak i
    wzbogacony...

    Pozdro

    Maseł