  • Data: 2015-03-22 02:27:57
    Temat: Re: Poszukuję wykonawcy projektu urządzenia
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-21 o 23:29, Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > No bo to jest kluczowa sprawa. To jest grupa dyskusyjna, informacje ile
    > mozna zarobic znajac sie na tym, co napisales, bylaby dla wielu ciekawa.
    > Nawet dla mnie, choc wiekszosci kryteriow nie spelniam.
    > Jak bys poszedl do sklepu i nie byloby tam cen, to latalbys do kasy z
    > kazdym duperelem, zeby zapytac ile kosztuje?
    > Kiedys dyskutowalem z pewnym, nazwijmy to, biznesmenem, ktory narzekal,
    > ze ludzi do roboty nie ma, choc bezrobocie duze w okolicy. No to mu
    > tlumacze: w city raczej ludzie maja lepsza robote zapewne, a jak ktos ma
> [...]

    Ale tu nie ma zarobków, nie jedzie się w ciemno na casting tracąc czas i
    pieniądze na dojazd. Nic cię nie kosztuje przedstawienie oferty, że
    zrobisz to za kilkanaście kpln :) Wypadałoby podać tylko ile zrobiłeś
    podobnych projektów, czy miałeś doświadczenie w badaniach EMC itp.
    Sam może bym się wziął za to, ale zarobiony jestem i nie chce mi się
    uczyć PADsa do jednego zlecenia :)

    --
    pozdrawiam
    MD