  • Data: 2019-04-07 00:50:16
    Temat: Re: Potrzebne niedrogie i dobre akumulatorki AA
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty naprawdę zapomniałeś, jak działały akumulatorki przez Eneloopami.
    > Przypomnij sobie świeżo po ładowaniu 1-2 błyski i koniec. Przed
    > Eneloopami woziłem ZAWSZE baterie alkaliczne jako rezerwę. Teraz wożę
    > drugi komplet Eneloopów (teraz już Pro).

    Czemu mam relatywizować problem do dawnych czasów? Dla mnie odniesieniem
    są Eneloopy Pro/Fujitsu Black (to to samo jakościowo a ciut tańsze).
    Jeśli względem nich inna seria zachowuje się gorzej, to wyrażam opinię.
    Co w tym niewłaściwego?

    > Przede wszystkim nowe lampy też oszczędzają akumulatory.

    Nie wiem, czy moje lampy kwalifikują się do "nowych". Jak dla mnie,
    lampy powinny katować akumulatory bo dla mnie istotny jest czas powrotu
    do gotowości. Akumulatory powinny to wytrzymać. Nie mogę powiedzieć
    klientowi: wiesz, mam nowe lampy zgodne z zaleceniami biurw z UE, więc
    musimy napić się kawy między kolejnymi zdjęciami.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek