  • Data: 2019-06-26 19:39:57
    Temat: Re: Potrzebny Android do 700zł
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Do Maców nie mam akurat duzych wątów, bo mogę z nimi robić prawie tyle
    > co z pecetami, a akurat z mojego doświadczenia, jest to sprzęt bardzo
    > solidny.

    No właśnie niewiele da się z nimi robić. Całe szczęście można z
    terminala posługiwać się nim jak zwykłym Linuxem - choć i tam niewiele
    się zdziała. Nawet pedriva nie ma w co włożyć. Aby móc popracować w
    sposób bardziej złożony niż publikacja fotek na fejsie, trzeba
    instalować wirtualną maszynę i posadzić coś lepszego na niej - o ile się
    da. Pełen podziwu jestem dla Photoshopa - to jedyna aplikacja, która na
    makówce nie jest okrojona / zniekształcona / sparodiowana.

    > Jakbyś się wychował na makach to
    > widziałbys to wszystko inaczej.

    Czyli jeśli nie masz odniesienia, to i Korea Płn. jest oazą wolności?
    Tak to działa? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek