  • Data: 2019-06-26 19:48:06
    Temat: Re: Potrzebny Android do 700zł
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-25 o 14:30, Trybun pisze:

    > Ciekawa przypadłość z tym skończonym RAMem, na czym to polega?

    Odpalasz aplikację, która po 87687698 aktualizacji twierdzi, że nie
    uruchomi się bo nie ma RAMu w wymaganej ilości. Komunikatory typu Skype,
    WhatsUp, które nigdy nie pożerały wielkich zasobów zaczynają po kolei te
    same problemy zgłaszać.

    Zresztą nie trzeba bazować na zabytkowych telefonach. Weź jakiś model z
    1GB RAM i spróbuj jednocześnie odpalić Yanosika z NaviExpert czy mapami
    Google. Trochę pojeździsz i ... error.

    Oczywiście rozmawiamy ogólnie, a nie o bieżącej mojej potrzebie.
    Użytkownik tego telefonu nawet nie wie czym Yanosik jest. Gier też nie
    instaluje.

    > Czy może
    > jednak chodzi o ten drugi rodzaj pamięci?

    Nie wiem jakie numery przypisałeś do jakich rodzajów pamięci :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek