  • Data: 2015-04-19 12:28:22
    Temat: Re: Powaliło mnie na kolana... klękajcie narody!
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-18 o 22:17, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Jawi" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > I to raczej chyba po sklepach poszukać, bo skąd wiadomo, że jak
    > deklaruje 500 mAh, to nie da np. 50, czy 70 mAh. Pół biedy, jeśli babcia
    Dlatego kupuje się oryginalne enelopy sanyo, ich pojemność zgadza się z
    deklarowaną +-5% na BC700, innych już nie kupuję odkąd przejechałem sie
    na GP kupione za chore pieniądze w MM, po pół roku straciły ponad połowę
    pojemności z rzadka używane w aparacie, teraz nawet do zabawek się nie
    nadają, już nie mówiąc o samorozładowaniu, zawsze trzeba było je ładować
    przed użyciem, teraz na enelopach to bajka.

    --
    Pozdr

    Janusz_K