  • 11. Data: 2013-09-06 12:09:30
    Temat: Re: Powoli na horyzoncie widać DAB
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w
    >Macie jakieś pomysły jak sie naszykowac na zmiane aby było dobrze i
    >niedrogo?
    >Oczywiscie pomny zasady stwierdzam że nie musi byc szybko ;)

    To pan spyta jeszcze raz ... jak na horyzoncie pojawi sie ostatni
    czynny nadajnik FM :-)

    A tak swoja droga - w tej cyfrowej telewizji naziemnej nie ma jakiegos
    radia ?

    J.

  • 12. Data: 2013-09-06 12:29:12
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 6 września 2013 12:09:30 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
> [...]
    >
    > czynny nadajnik FM :-)
    >

    > A tak swoja droga - w tej cyfrowej telewizji naziemnej nie ma jakiegos

    A może moim celem jest jak najszybsze przejscie na DAB w aucie?
    Tylko nie chce sie przyznać że mam ochote na nowa technologie ale w rozsądnej cenie i
    wygodnie (radio fabryczne, obsługa manetki przy kierownicy i takie tam)...
    ;)

    Mnie aktualnie troche brakuje mozliwości słuchania antyradia w sporej częsci kraju.
    Może jak będzie DAB to zasięg będzie większy...

  • 13. Data: 2013-09-06 12:48:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    >A może moim celem jest jak najszybsze przejscie na DAB w aucie?

    To w koncu jak najszybsze czy "nie musi byc szybko" ?

    >Tylko nie chce sie przyznać że mam ochote na nowa technologie ale w
    >rozsądnej cenie i wygodnie (radio fabryczne, obsługa manetki przy
    >kierownicy i takie tam)...

    to sie trzeba pytac o aktualna oferte ... i chyba w Niemczech i UK
    pytac.
    A w miedzyczasie ... sprawdzac czy w Polsce mamy ten sam standard.

    >Mnie aktualnie troche brakuje mozliwości słuchania antyradia w sporej
    >częsci kraju. Może jak będzie DAB to zasięg będzie większy...

    Tak bardzo bym nie liczyl.
    Zasieg nadajnika chyba podobny, a czy beda chcieli zaplacic za wiecej
    ... troche powatpiewam, skoro teraz nie chca.

    Kurde, co za radio, zeby sie nie chwalili czestotliwosciami i
    nadajnikami.

    Na satelicie ich nie ma ?
    Moze raczej pakiet internetowy i sluchac przez telefon ?

    J.

  • 14. Data: 2013-09-06 15:35:15
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > czynny nadajnik FM :-)
    >
    > A tak swoja droga - w tej cyfrowej telewizji naziemnej nie ma jakiegos

    Polsat nadaje w swoim kodowam multipleksie
    Czesi mają pare otwartych

  • 15. Data: 2013-09-06 17:05:32
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-09-05 22:46, Michał Lankosz pisze:

    > No tak, wystarczyło grzebnąć:
    > (...)

    A czy są może urządzenia odwrotne? Tzn. z wejściem m.cz.,
    koderem DAB i nadajnikiem niedużej mocy? Bo mam dwa radia
    cyfrowe, które zupełnie niczego nie odbierają i chciałbym
    sprawdzić, czy działają...

    Podobne pytanie - gdzie są kodery DVB-T z modulatorami,
    do których z jednej strony można podłączyć analogową
    kamerę (albo 6 kamer), a z drugiej mają wyjście antenowe?
    Albo lepiej z normalnym wejściem HDMI? Pewnie są nielegalne...

    P.

  • 16. Data: 2013-09-06 18:42:17
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-09-06 17:05, Piotrne pisze:

> [...]
    > kamerę (albo 6 kamer), a z drugiej mają wyjście antenowe?
    > Albo lepiej z normalnym wejściem HDMI? Pewnie są nielegalne...

    http://sr-systems.de/content.php?show=Produkte&lng=e
    ng&style=std
    DVB-MiniMod, do tego DVB-MiniMUX i koder(y) MPEG/H264

    --
    Michał

  • 17. Data: 2013-09-06 20:07:20
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Piotrne" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kamerę (albo 6 kamer), a z drugiej mają wyjście antenowe?
    > Albo lepiej z normalnym wejściem HDMI? Pewnie są nielegalne...

    Proszę bardzo:

    http://www.dipol.com.pl/oferta-tv-tv-sat-modulatory-
    dvb-t,4975.htm

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 18. Data: 2013-09-06 22:02:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Lankosz" napisał w

    >No tak, wystarczyło grzebnąć:
    >http://www.ebay.co.uk/itm/Inphase-DAB-transmitter-P
    ROdab-FM-DAB-radio-any-car-plus-aux-charger-/1210315
    02093
    >i zapewne wiele innych

    Drogo - za niewiele wiecej mozna miec caly odbiornik

    http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/servlet/ca
    tegorydisplay_storeId_10001_catalogId_10151_category
    Id_265865_langId_-1

    Co prawda i takie urzadzenie tu za pol ceny :-)

    J.

  • 19. Data: 2013-09-06 23:29:02
    Temat: Re: Powoli na horyzoncie wida? DAB
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-09-06 22:02, J.F pisze:
    > Użytkownik "Michał Lankosz" napisał w

    Odab-FM-DAB-radio-any-car-plus-aux-charger-/12103150
    2093

    > Drogo - za niewiele wiecej mozna miec caly odbiornik

    Podałem przykład istnienia takiego urządzenia. Na pewno są też tańsze
    konwertery, a z czasem można się spodziewać coraz niższych cen.

    --
    Michał

  • 20. Data: 2013-09-09 10:26:31
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 6 września 2013 12:48:14 UTC+2 użytkownik J.F napisał:

    > To w koncu jak najszybsze czy "nie musi byc szybko" ?

    Jak najszybsze w sensie takim że zanim masa ludzi sie rzuci na rynek. :)

    > to sie trzeba pytac o aktualna oferte ... i chyba w Niemczech i UK
    > pytac.

    No wlasnie też mi tak wychodzi.

    > A w miedzyczasie ... sprawdzac czy w Polsce mamy ten sam standard.
    No, to bylo by mocno problematyczne...

    > Tak bardzo bym nie liczyl.
    > Zasieg nadajnika chyba podobny, a czy beda chcieli zaplacic za wiecej
    > ... troche powatpiewam, skoro teraz nie chca.
    Czy nie chcą to nie wiem. wawa, slask, krakow obsluguja. Nie sadze aby nie chcieli
    dodatkowo poznania czy trojmiasta opromieniowac. Moze sie nie da.

    > Kurde, co za radio, zeby sie nie chwalili czestotliwosciami i
    > nadajnikami.
    Chwalic sie chwala ale zasieg maja trzypunktowy...

    > Na satelicie ich nie ma ?
    > Moze raczej pakiet internetowy i sluchac przez telefon ?

    To bedzie ostatecznosc.
    Obaczymy jak ta reforma wyjdzie...