  • 1. Data: 2013-09-05 08:46:26
    Temat: zarowki halogenowe E14 ale matowe
    Od: l...@...pl

    Czesc,

    jakis czas temu udalo mi sie kupic towar z przemytu, a dokladnie
    chodzi o zarowki MATOWE zakazane w Unii. Takie zwyczajne E14 matowe,
    ale przepalaja sie jak diabli. Chcialby halogenowe ale tez matowe.

    Czy ktos widzial takie zarowki: E14 kulka/swieczka, halogen matowe?

    na allegro, tablica, po hurtowniach, w innym kraju......

  • 2. Data: 2013-09-05 11:00:59
    Temat: Re: zarowki halogenowe E14 ale matowe
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Take the red pill, l...@...pl...

    > Czy ktos widzial takie zarowki: E14 kulka/swieczka, halogen matowe?
    > na allegro, tablica, po hurtowniach, w innym kraju......

    Jak w innym kraju, to poszukaj na aliexpress.com
    (mam dzika ochotę na kupienie sobiejakiejś vintage incandescent :)

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ BOFH excuse 270: Someone has messed up the kernel pointers