    From: G Nowak <g...@c...ac.uk>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Powolny SSD, porady mile widziane
    Date: Sat, 13 Sep 2014 08:19:40 +0100

    On 13/09/2014 01:39, atm wrote:
    > Dzisiaj zabralem sie za instalacje niedawno zakupionego SSD Crucial
    > MX100 256GB. Postawienie W8.1 z ISO poszlo bez problemu.
    > Bylem zadowolony....do momentu gdy odpalilem Crystal Disc Benchmark.
    > Maksymlany seqencial wynosi ok 360MB/s (w recenzjach ok 500Mb/s) czesto
    > jeszcze mniej (teraz 260MB/s), zapis tez jest duzo wolniejszy od tego co
    > widac w testach ok. 400Mb/s (u mnie ok 240MB/s)

    To norma - czysty dysk ssd ma sie lepiej niz czesciowo zapchany, a tym
    gorzej jesli takowy dysk jest czytany i pisany przez windows podczas
    benchmarku. Jest spora szansa, ze benchmark wyszedlby duzo lepiej gdyby
    testowany dysk nie byl systemowym (popatrz sobie na perfmon /res). Poza
    tym to nie numerki a komfort pracy ma znaczenie a ten jest lepszy nawet
    z kulejacym dyskiem ssd.

    --
    Pozdr