  • 11. Data: 2011-02-07 19:52:01
    Temat: Re: Powrot do temat: lokalizacja ip
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 07.02.2011 Mikołaj Jopczyński <m...@g...com> napisał/a:

    > Znalazlem jeszcze to: http://www.hostip.info/

    Mój 'z odzysku' się kończy zamiast w Kaliszu to na jakimś trawniku w
    Manchaster,GB http://www.geoiptool.com/en/?IP=194.247.41.1
    Walczyć o zmianę czy to się samo tak jakoś z czasem?

  • 12. Data: 2011-02-08 20:53:41
    Od: Bartek <j...@s...inthe.net>

    W dniu 07.02.2011 20:52, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Mój 'z odzysku' się kończy zamiast w Kaliszu to na jakimś trawniku w
    > Manchaster,GB http://www.geoiptool.com/en/?IP=194.247.41.1
    > Walczyć o zmianę czy to się samo tak jakoś z czasem?

    Moje 'nowe' adresy (195.210.60/23) leżą w większości w PL (na oko 4/5
    przypadków), zdarza się jednak, że wylądują w DE lub UK - zazwyczaj w
    bazach, gdzie nie ma jak zgłosić zmiany, np tutaj:
    http://www.geoiptool.com/en/?IP=195.210.60.93
    http://www.hostip.info/ (tu jakieś 2h temu zgłaszałem "bulk", na razie
    nadal jesteśmy w D).

    Mamy z tym problem taki, że tvp.pl przy próbie oglądnięcia filmu, który
    na terenie PL jest dostępny za darmo klient dostaje informację o
    konieczności uiszczenia "opłaty technicznej".
    Przykład takiego materiału filmowego: http://bit.ly/hRoGa7

    Czy ktoś może wie z jakiej bazy korzysta tvp.pl? Ich już zapytałem, ale
    nie wiem czy i kiedy dostanę odpowiedź, a problem dla naszych klientów
    jest dosyć upierdliwy.

    Bartek

  • 13. Data: 2011-02-08 22:57:36
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 08.02.2011 Bartek <j...@s...inthe.net> napisał/a:
    > Moje 'nowe' adresy (195.210.60/23) leżą w większości w PL (na oko 4/5

    Moje dawne podsieci PI bardzo szybko znalazly nowych nabywcow. W ciagu 2
    tygodni od zwrotu, jedna trafila do Rumunii, a druga na Ukraine, nota
    bene do jednego z ISP o bardzo zlej slawie -- typu bulletproof hosting.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@n...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 14. Data: 2011-02-09 19:58:03
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

> [...]
    > trafila taka pula.
    >
    > No i wskazuje mnie miedzy francja, a uk :)
    >
    > W maxmind juz zaktualizowali - gdzie jeszcze moge udezyc?

    Udalo sie ...

    Z racji tego, ze kilka prob podjalem, napisze dla potomnych co zostalo
    zrobione:
    - mail do maxmind.com - po okolo 2 tygodniach poprawili
    - wpis i mail na stronie hostip.info - na stronie bylo widoczne po okolo
    20m, na stale do bazy wpisane po okolo 2 dniach
    - revdnsy w polskiej domenie

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 15. Data: 2011-02-10 15:34:12
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> wrote:
    > Moje dawne podsieci PI bardzo szybko znalazly nowych nabywcow. W ciagu 2
    > tygodni od zwrotu, jedna trafila do Rumunii, a druga na Ukraine, nota
    > bene do jednego z ISP o bardzo zlej slawie -- typu bulletproof hosting.

    A jakie? Muszę usunąć. :)

    p.

  • 16. Data: 2011-02-10 18:04:13
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 10.02.2011 Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl> napisał/a:
    > A jakie? Muszę usunąć. :)

    Na 42.pl/pl juz ich nie ma ;)

  • 17. Data: 2011-02-17 09:47:54
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com>

    > Wszyscy (albo prawie?) dostaja teraz ipki z odzysku. Mnie sie tez trafila
    > taka pula.
    >
    > No i wskazuje mnie miedzy francja, a uk :)
    >
    > W maxmind juz zaktualizowali - gdzie jeszcze moge udezyc?

    Z innej beczki: nie powinno takich rzeczy wpisywać się w DNS ?

  • 18. Data: 2011-02-17 09:56:09
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 17.02.2011 niusy.pl <d...@n...pl.invalid> napisał/a:
    > Z innej beczki: nie powinno takich rzeczy wpisywać się w DNS ?

    A w jaki sposob?

  • 19. Data: 2011-02-17 20:17:36
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl>

    > A w jaki sposob?

    Nie rozumiem pytania

  • 20. Data: 2011-02-18 00:21:47
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    > A w jaki sposob?

    W rekordzie LOC lub, ostatecznie, jakimś TXT? :)

    p.