    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Date: Tue, 1 Sep 2015 13:44:25 +0200
    <mrio7k$kvo$1@speranza.aioe.org> <g...@n...chmurka.net>
    <mro2hl$8km$1@node1.news.atman.pl>
    <55e02d1c$0$4773$65785112@news.neostrada.pl>
    <mrq6tn$eb7$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <mrqg6v$kug$1@dont-email.me>
    <2...@p...pl.invalid>
    <mrs618$hdc$1@dont-email.me> <mrs84r$sjn$1@speranza.aioe.org>
    <mrsbvo$7i5$1@dont-email.me>
    <1...@p...pl.invalid>
    <mrshs4$tvn$1@dont-email.me> <ms21b1$c3c$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ms287j$j71$1@node2.news.atman.pl> <ms3si4$71k$1@node2.news.atman.pl>
    <ms4043$anp$1@node2.news.atman.pl> <ms41r6$chb$1@node2.news.atman.pl>

    bartekltg wrote:

    > Nvidia od dłuższego czasu wydaje swoje steriowniki pod linuksa.
    > Są ciut do tyłu (miesiąc, trzy), ale problemów nie ma.

    Open source? :-> Bo znam takich, co nie kupują nVidii
    z tego powodu, że nie chce ujawnić kodu sterowników.
    Że się da puścić binarne, albo nawet windowsowe pod
    kernelowym emulatorem, to wiem...

    > Doskonale to rozumiem. Przyzwyczajenie rzecz święta.
    > Nie rozumiem natomiast, skoro zdajesz sobie sprawę, że
    > od 15 lat linuxa dla ludzi nie ruszałeś, czemu wydajesz
    > tak kategoryczne osądy?

    A ja mam wrażenie, że mnie z kimś pomyliłeś, bo nie wiem, o
    czym mówisz. Zacytuj te "osądy". Dla mnie sprawa systemu
    operacyjnego jest podobnie istotna, jak to, w jakich portkach
    chodzisz. Jak osiągasz założone cele, to jest z definicji dobrze,
    choćby to był MS-DOS.

    > Wkładasz pustą płytkę, wysakuje kreator tworzenia płytki CD/DVD.
    > Przeciągasz-puszczasz pliki do nagrania.

    No to się cieszę, że wreszcie. :-)

    > Czy cannonowy crapware pójdzie pod wine, nie wiem,
    > obstawiam, że tak, ale któż to wie.

    A pod Windows chodzi i nic nie trzeba sprawdzać.
    Poza tym to nie jest crapware, pozwala na wygodne
    robienie prostych rzeczy. Sam go nawet lubię, choć
    interfejs jest zdecydowanie za krzykliwy. Ja wiem,
    że fanów skryptowania w pytongu to może odrzucać,
    ale to nie jest mój problem.

    Jak będę miał trudny lub powtarzalny problem, to
    napiszę skrypt. W prostych, *typowych* przypadkach
    wolć kliknąć "Next". Lenistwo motorem postępu.

    > Nie za dorosły jesteś na urazę do pryszczersów?

    Chopie, jaką urazę? Taż ja to sam robię za kasiorkę.
    Natomiast nie jest to coś, co bym chciał robić w domu,
    choć sobie w razie potrzeby z łatwością poradzę.

    > Kompilują jądro, grają w piwnicy w D&D i głosują
    > na Korwina, ale kiedyś z części tego wyrosną;-)

    No i te bajeczne wymiary ich panienek, wszystkie 1024x768... ;-)

    > Rozwiniesz?

    https://cygwin.com/licensing.html

    Red Hat sells a special Cygwin(TM) License for customers who are unable to
    provide their application in open source code form. For more
    information, please see: http://www.redhat.com/software/cygwin/, or call
    +1-866-2REDHAT ext. 45300 (toll-free in the US).

    Pozdrawiam, Piotr