  • 11. Data: 2010-01-13 12:42:43
    Temat: Re: Pozycja w ostrych zakrętach
    Od: Magic <m...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > Często Ci się zdarza jeździć po tak krętej trasie z prędkościami poniżej
    > działania przeciwskrętu i taką gwałtownością zmiany kierunku jazdy? Bo
    > mi fcale. A odwołanie do sposobów angielskich itp. dotyczyło również
    > znacznie szybszej jazdy - tak się kiedyś ścigano.

    Ja też jeżdżę raczej wg szkoły angielskiej. Oprócz wymienionych
    wczesniej aspektów dochodzi jeden, u nas dość istotny - przy takim
    sposobie jazdy widzę zdecydowanie więcej i wcześniej zauważam utrudnienia.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2010-01-13 13:03:11
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-01-13 13:42:43 +0100, Magic <m...@w...pl> said:

> [...]
    > wczesniej aspektów dochodzi jeden, u nas dość istotny - przy takim
    > sposobie jazdy widzę zdecydowanie więcej i wcześniej zauważam

    Mi najwygodniej jest "po niemiecku" - lepsze czucie maszyny i możliwość
    sensownego oddziaływania na motocykl (stopy, kolana, ręce przy
    przeciwskręcie). Do pionu za to odchylam głowę. "Po angielsku" czasami
    tylko w terenie.

    de Fresz

  • 13. Data: 2010-01-13 16:17:38
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "zbigi" napisał:

    > Zeby bylo latwiej zapamietac:
    > Angielska - flegmatycznie
    > Niemiecka - sztywno
    > Włoska - z fantazja
    > ;)

    No prosze jak ladnie wykombinowal!;))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 14. Data: 2010-01-14 12:59:57
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Kierowca to zawodowiec więc wie, co robi, ale czy to jedyna słuszna
    > pozycja?
    >
    > MN

    A wyobrażasz sobie na tym placu i takich manewrach schodzenie na kolano?
    Styl zależy od okoliczności. Przy manewrach na małych prędkościach
    kluczowa jest poręczność, a przy szybkich łukach przyczepność, stąd
    skrajnie inna technika. Przy lajtowej jeździe styl jazdy może być neutralny.

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 15. Data: 2010-01-14 13:09:16
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Tak sie jezdzi w zakretach :-)

    http://www.gaskrank.tv/tv/motorrad-fun/kniedown-helm