  • 31. Data: 2013-01-27 09:16:02
    Temat: Re: Prawo jazdy tylko dla wlasciwych osob...
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-26 20:54, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ke13n0$v9i$...@n...task.gda.pl...

    > Ale tylko dla debili.

    Po co taka agresja? Skoro w dyskusji jesteś taki, to na drodze pewnie
    nie do wytrzymania. Niech zgadnę: nikt nie lubi z Tobą jeździć jako
    pasażer? Przeklinasz pod nosem kierując?

    --
    MN

  • 32. Data: 2013-01-27 10:56:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ke2nnt$vbg$...@n...task.gda.pl...

    > Po co taka agresja?

    Ty zacząłeś, do siebie pretensje.

    >Skoro w dyskusji jesteś taki, to na drodze pewnie nie do wytrzymania.

    Mylisz się, na drodze nie spotykam zbyt dużo agresywnych typów, którzy
    koniecznie muszą demonstrować wszem i wobec swoje chore kapelusznicze
    poglądy.
    Na pewno jest ich mniej niż na tej grupie.
    Więc nie mam problemu ze spokojną i bezpieczną jazdą.

  • 33. Data: 2013-01-27 11:06:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 26 Jan 2013 15:50:59 +0100, Kris_Polska napisał(a):

    > zauwaz iz wlasnie ci spokojnie jadacy kierwocy sa zagrozeniem....

    Z Twoich wyliczeń wychodzi na to, że nasjpokojniejsi kierowcy są w
    przedziale 17-20 lat ;)
    A już najbardziej spokojni ci w Calibrach ;)

  • 34. Data: 2013-01-27 11:24:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Z Twoich wyliczeń wychodzi na to, że nasjpokojniejsi kierowcy są w
    > przedziale 17-20 lat ;)

    Nie, natomiast wychodzi, że zagrożenia sprawiają nie tylko tacy co mają
    nadmiar testosteronu, ale również tacy co mają jego niedobór, co kapelusze
    bardzo chętnie pomijają.
    I nie sposób się z nim nie zgodzić, zwłaszcza że tych drugich jest więcej i
    większe szanse, że się na takich natkniesz na drodze.

  • 35. Data: 2013-01-27 14:49:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > większość niebezpiecznych sytuacji tworzą "miszczowie kierownicy", którym
    > się wydaje, że potrafią zapieprzać

    Większość ? Jak to policzyłeś ?

  • 36. Data: 2013-01-27 22:05:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    organoleptycznie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 37. Data: 2013-01-28 07:17:18
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    statystycznie najwiecej wypadkow powoduja kobiety i kapelusznicy -
    tyle ze zwykle sa to wypadki stosunkowo nieszkodliwe typu jakies
    stluczki, zarysowania itp.

    natomiast prawdziwy ostry facet ktory umie prowadzic i ograniczenia mu
    niepotrzebne wypadki ma rzadko, ale jak juz walnie to jest niezly
    balagan, ofiary smiertelne itp. itd.

  • 38. Data: 2013-01-28 07:28:49
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    zreszta - prawdziwy ostry facet fajter nawet jak nie zda na prawko to
    i tak bedzie jezdzil bez prawka

  • 39. Data: 2013-01-28 09:02:43
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > A nie lepiej zmienic malo sensowne przepisy, np ten o zatrzymaniu na
    > strzalce ? W zamian zwrocic uwage na szkoleniu

    Proszę Cie... Za jakiś czas okaże się, że można w prawo bez zatrzymywania.
    Mimo, że szkolenie było.

    --
    Noname

  • 40. Data: 2013-01-28 09:06:22
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

> [...]
    > poglądy.
    > Na pewno jest ich mniej niż na tej grupie.
    > Więc nie mam problemu ze spokojną i bezpieczną jazdą.

    Ale po sposobie prowadzenia..., hmmm, dyskusji myślę, że dajesz się łatwo
    prowokować.

    --
    Noname