  • 10. Data: 2020-02-29 06:59:45
    Temat: Re: Prezent
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > Nie znasz dnia ani godziny kiedy akumulator padnie. Raz pod Tesco, raz
    > pod Makro, raz pod domem. I co z tego że Toyota której poza tym
    > kompletnie nic przez 10 lat, tylko aku teraz z gównolitu a nie ołowiu
    > robią (Centra Fiutura, Centra Plus, Varta Silver).

    To znaczy po ilu latach ci padł?
    Ja kupiłem kilka lat temu jakis polski z Chodziezy i dziala bez problemu
    do dzis.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 12. Data: 2020-02-29 09:34:06
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-29 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > To znaczy po ilu latach ci padł?
    > Ja kupiłem kilka lat temu jakis polski z Chodziezy i dziala bez problemu
    > do dzis.

    Centra Fiutura 3 tygodnie
    Centra Plus 2 lata i 2 miesiące
    Varta około 4 lat
    Teraz jakiś marketowiec z Tesco bo nie ma jakiegokolwiek uzasadnienia do
    płacenia więcej za pseudo-markowy złom.

    Oryginalny Panasonic 7 lat i na co go ruszałem...

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2020-02-29 09:53:05
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 28.02.2020 14:35, Robert Wańkowski wrote:
    > Z czego byłby zadowolony kierowca przed trzydziestką, który kupił sobie
    > wymarzony samochód Audi A5?

    Z raty albo dwóch?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2020-02-29 10:04:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-02-2020 o 09:34, Irokez pisze:

> [...]
    > Centra Plus 2 lata i 2 miesiące
    > Varta około 4 lat
    > Teraz jakiś marketowiec z Tesco bo nie ma jakiegokolwiek uzasadnienia do

    Cały czas w tym samym aucie?
    Bo może to w nim jest problem....

    Ja już nie pamiętam, kiedy miałem jakikolwiek problem z akumulatorem.
    Przez ostatnie 10 lat na pewno nie.

  • 15. Data: 2020-02-29 10:40:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Feb 2020 22:13:22 +0100, Irokez napisał(a):

    > Jak nie jeździ w Alpy to przy aktualnej aurze chyba na klatę.
    > jak nie rejestrator bo drogo, to podwójna ładowarka USB z QC3.0 (używam
    > FIVI Dual QC3.0) plus fajny kabelek w oplocie, linka holownicza i kable
    > rozruchowe.
    > Poważnie.

    ładowarka z woltomierzem pomaga diagnozowac akumulator i alternator
    :-)

    > Nie znasz dnia ani godziny kiedy akumulator padnie. Raz pod Tesco, raz
    > pod Makro, raz pod domem.

    To nie narzekaj, mogles od razu kupic nowy :-)
    Chyba, ze uwazasz, ze stary dobry.

    Ale dobre kable uzyteczne sa. Przyzwoite bywaja w kauflandzie.
    Tylko trzeba patrzec ile miedzi maja.

    > Mam też elektroniczny miernik ciśnienia powietrza w oponach bo te na
    > stacjach to tragedia, a zimą 99.99% nie działa. Wskazówkowe są mało
    > dokładne i wrażliwe na uderzenia.

    Audi nie ma w kolach ?

    J.

  • 16. Data: 2020-02-29 11:15:13
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-29 o 10:04, Cavallino pisze:

    > Cały czas w tym samym aucie?
    > Bo może to w nim jest problem....
    >
    > Ja już nie pamiętam, kiedy miałem jakikolwiek problem z akumulatorem.
    > Przez ostatnie 10 lat na pewno nie.

    Futura akurat nie.. ale to było mistrzostwo i prawie 2 miesięczna walka
    bo to niby moja wina miała być że coś się w im obsypało i dostał zwarcie
    wewnętrzne. Potem czytałem gdzieś że ten typ często pada bo delikatna
    konstrukcja.

    W aktualnym oryginalny Panasnonic, potem Varta ponad 4 lata. Kończyła mi
    się pod Makro (stała 20 minut na światłach i padła, więc już słaba) to
    wróciłem do Makro i kupiłem Centrę Plus - a dam szansy Centrze, zupełnie
    bezpodstawnie - po 2 latach i 2 miesiącach oderwała się wewnątrz jakaś
    cela, bo wystarczyło zatrząsnąć akumulatorem aby auto zapaliło a nie
    wszystko gasło do zera. I tak dojechałem do Tesco gdzie za 130zł (akurat
    dwie promocje się skumulowały) kupiłem jakieś coś tam ichnie. Z
    miernikiem wybrałem ten z największym napięciem i jeździ już ponad pół roku.
    Benzyna więc lekko, ale po mieście, więc nie lekko mają.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2020-02-29 11:17:32
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-29 o 10:40, J.F. pisze:

    > ładowarka z woltomierzem pomaga diagnozowac akumulator i alternator
    > :-)

    W takim razie fajnym gadżetem będzie 70mai Xiaomi JUMP STARTER

    > Audi nie ma w kolach ?

    a nie wiem..

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2020-02-29 12:47:54
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-02-28 19:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Moze masaz z happy endem...? Skoro juz go dorwał kryzys wieku
    > sredniego... ;-DDDD
    Kryzys wieku średniego to by był gdyby RS5 sobie kupił. Albo chociaż S5.
    Zwykłe A5, zapewne jeszcze w dizlu, to żaden kryzys. To proza życia. :-)

  • 19. Data: 2020-02-29 13:02:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Feb 2020 11:15:13 +0100, Irokez napisał(a):

> [...]
    > bo to niby moja wina miała być że coś się w im obsypało i dostał zwarcie
    > wewnętrzne. Potem czytałem gdzieś że ten typ często pada bo delikatna

    Od paru lat wszystkie akumulatory mi padly na zwarcie.
    Ale tak po 2-4 latach. I troche w tym mojej winy.

    Centra ponoc zawsze zwala na klienta, w czym ma troche racji -
    podrecznikowo opad masy ma wiele przyczyn, w wiekszosci z winy
    klienta. Po 2 latach raczej nie do ustalenia ... choc teraz takie
    madre komputery ...
    Ale 3 tygodnie - przegiecie.

    Cos jednak za czesto Ci padaja.

    J.

  • 20. Data: 2020-02-29 16:32:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 29.02.2020 o 13:02, J.F. pisze:

    > Od paru lat wszystkie akumulatory mi padly na zwarcie.
    > Ale tak po 2-4 latach. I troche w tym mojej winy.

    Od 24 lat żaden akumulator mi nie padł. Co wy z nimi robicie?

    MJ