  • 21. Data: 2005-11-30 21:05:41
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Ryszard Rączkowski <w...@p...pl> wrote:

    > Niewątpliwie podejście do klienta i jakość obsługi.

    E... Rysiu, z tym u Futuro nie jest źle :)

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 22. Data: 2005-11-30 21:20:38
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Mateusz Swatek napisał(a):

    > smiem watpic
    > Orange to tez duza siec, i mimo ze przejela Idee to nadal u mnie w domu
    > nie da sie rozmawiac
    >
    > analogia jest prosta

    Niestety kolego zeby konkurowac trzeba konsolidowac - male podmioty maja
    zero szans na przetrwanie w starciu z duzymi koncernami.

  • 23. Data: 2005-11-30 21:56:59
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Jakub Wartak wrote:
    > Usery wyjada do UK :]

    gdzie zostaną klientami vodafone

    B.

    --
    Czy wiesz co to jest MIME? Zobacz http://www.grush.one.pl/mime

  • 24. Data: 2005-11-30 21:59:21
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Mateusz Swatek wrote:
    > Orange to tez duza siec, i mimo ze przejela Idee to nadal u mnie w domu
    > nie da sie rozmawiac

    Orange to też sama spółka-córka FT . A co do standardów jakości sieci -
    może (aczkolwiek niekoniecznie) mają lepsze od Idei, ale daj im trochę
    czasu na wyliczenie czy się opłaci i ew. wdrożenie ich w Polsce.

    B.

    --
    Czy wiesz co to jest MIME? Zobacz http://www.grush.one.pl/mime

  • 25. Data: 2005-11-30 22:56:46
    Od: Andrzej Resztak <r...@p...man.lublin.pl.invalid>

    Mateusz Swatek <m...@i...pl> wrote:
    > Orange to tez duza siec, i mimo ze przejela Idee to nadal u mnie w domu nie da sie
    rozmawiac

    Orange przejeła Idee? Kiedy?
    Były jakies reklamy w telewizji, ze Idea łączy się z Orange.
    Kłamały. (Reklamy mogą kłamać?)
    Idea, po prostu, kupiła na kilka lat prawo używania nazwy Orange
    za kilkaset milionów rocznie (jakiśtam procent przychodów).
    Podobnie jak wcześniej TPSA kupiła prawo uzywania stylizowanego
    i kolorowego :-) znaku & w swoim logo.
    Ale to nie jest bezpośrednio problem polskiego IP.

    > analogia jest prosta

    Niekoniecznie.

    Andrzej

  • 26. Data: 2005-12-01 08:28:28
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Andrzej Resztak napisał(a):

> [...]
    > i kolorowego :-) znaku & w swoim logo.
    > Ale to nie jest bezpośrednio problem polskiego IP.

    i to jest sedno sprawy - chodzi o legalny wyplyw gotowki z firmy corki
    do matki zagranicznej.

    EoT

  • 27. Data: 2005-12-01 10:28:49
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    > smiem watpic
    > Orange to tez duza siec, i mimo ze przejela Idee to nadal u mnie w domu
    nie da sie rozmawiac

    Bo IDEA (Orange) ma najgorsza technicznie siec (daleko w tyle za Plusem i
    Era), i nie predka da sie to zmienic. Cuz, skutki polityli TPSA, kupowali co
    popadlo - w zaleznosci od tego kto rzadzil w danym okresie.

    J.M.

  • 28. Data: 2005-12-09 09:32:04
    Od: "Darek" <d...@g...onet.pl>

    > niezle, niedlugo wszystko bedzie orange, linx, vodaphone, chello itp.
    >
    > co zostanie polskie ?
    >
    > --
    > Mateusz

    Tylko Limes z Gdańska.

    Darek

  • 29. Data: 2005-12-11 08:24:46
    Od: Xneme <r...@w...pl>

    Darek wrote:

    emitent.html?ticaid=1a16

    > Tylko Limes z Gdańska.
    >
    > Darek

    Limes :) masz co porównywac :)

  • 30. Data: 2005-12-16 20:20:40
    Od: Pawel Szymanski <p...@n...pl>

    On 2005-11-29, Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl> wrote:
    > ...Linxowi:
    >
    > http://gielda.wp.pl/a,1,b,1,c,17,wid,8103322,espiemi
    tent.html?ticaid=1a16

    > ciekawe, czy bedzie z tego problem polskiego internetu ;)

    chyba sie staraja zeby byl:> dzisiaj awaria w Wawie, przez 3 godziny
    nie bylem w stanie dodzwonic sie do helpdesku. jak sie dodzwonilem gdzies
    gdzie odbierali telefony to zwalili na snieg.

    Ever

    --
    Paweł Szymański
    "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,