    From: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problem milenijny po 15 latach
    Date: Thu, 26 Nov 2015 19:05:02 +0100

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą s...@g...com
    naskrobał(a):

    > Ci starsi pamiętają że jak zbliżał się 2000 rok to była panika.
    > Kompy trzeba zmieniać bo świat wyleci w powietrze.
    >
    > Minęło 15 lat ...
    >
    > I jak teraz oceniacie tą sytuacje.
    > "Spisek żarówkowy" czy miało faktycznie to sens ?

    Dla mnie miało. Miałem wtedy pod swoją opieką kilkanaście komputerów, w 99%
    DOS. O ile mnie pamięć nie myli kilka było takich że nie przeszły testu
    milenijnego. Tylko tyle że pracował na nich program testowy i jemu w
    zasadzie było wszystko jedno jaką datę miał komputer w środku.
    Reszta szrotów poprawnie zmieniła datę, nie mówiąc o kilku komputerach na
    których smigał Win 2000.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    No i co, Stirlitz? Poznajecie te rękawiczki? - triumfalnie spytał