  • Data: 2019-02-03 22:10:12
    Temat: Re: Problem plecakowy z wariantami
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 2 lutego 2019 11:13:06 UTC+1 użytkownik fir napisał:

    > o sicl.c moge napisac konkretniej gdy bede nad tym procowac, a potrebujetroche to
    przepisac i podumac koncepcyjnie

    > narazie jestem zbyt zmeczony i mam mase innych zajec

    nieststy jest jakos tak, ze im czlowiek madrzejszy/bardziej swiadomy tym wiecj sie
    wogol niego jakos gromadzi jakby 'problematycznych energii' czy jak to nazwac (nie
    wiem jak to nazwac bo nawet tego nie rozumiem, [dzial to jakos tak ze po prostu
    uzywany mozg zaczyna jakby bardziej bolec czy co]) i z tym badziewiem trzeba sie
    borykac (zwlaszcza jak ktos jest przewlekle chory jak ja)

    ostatnio te kwestie jeszcze bardziej mnie mecza nieststy, i to w stopniu chyba
    gorszym niz kiedykolwiek, czuje sie jak
    na torturach - jak odpoczne pokoduje, ale nie wiem kiedy to bedzie