  • 81. Data: 2005-07-07 10:05:42
    Temat: Re: Problem z Kaaz_
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 7 Jul 2005 09:50:07 +0000 (UTC), użyszkodnik Tomasz Paszkowski
    <a...@w...pl> napisał:

    > co ma jeżdzenie czołgiem po ulicy do wykorzystywania programów p2p ? Bo ja nie
    > nadążam !

    jest obrazowym pokazaniem w skali makro tego co robią z siecią
    niektóre programy p2p z siecią

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,

  • 82. Data: 2005-07-07 10:07:44
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 7 Jul 2005 09:53:59 +0000 (UTC), użyszkodnik Tomasz Paszkowski
    <a...@w...pl> napisał:

    > Z punkt widzenia ISP oszusta jak najbardziej tak ! Właśnie przez ISP z takimi
    > założeniami w polsce userzy uciekają do oferty TP. Bo mają dość usługi będącej
    > w rzeczywistości grą pozorów.

    ...czego wymownym przykladem jest wolumen wzrostu liczby neostrad w
    ostatnim czasie :P

  • 83. Data: 2005-07-07 10:12:33
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <e...@4...com> futszaK napisał(a):

    > Thu, 7 Jul 2005 09:50:07 +0000 (UTC), użyszkodnik Tomasz Paszkowski
    >
    > jest obrazowym pokazaniem w skali makro tego co robią z siecią
    > niektóre programy p2p z siecią

    Uszkadzają routery czy przełączniki ?

    TP

  • 84. Data: 2005-07-07 10:31:12
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 7 Jul 2005 10:12:33 +0000 (UTC), użyszkodnik Tomasz Paszkowski
    <a...@w...pl> napisał:

    > Uszkadzają routery czy przełączniki ?

    uniemozliwiaja innym uzytkownikom korzystanie z sieci

  • 85. Data: 2005-07-07 10:43:31
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    futszaK napisał(a):

    > uniemozliwiaja innym uzytkownikom korzystanie z sieci

    a moze "dupa nie admin bo nie potrafi zapewnic sprawnego dostepu"

    --
    Mateusz

  • 86. Data: 2005-07-07 10:47:18
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <v...@4...com> futszaK napisał(a):

    > dupa nie panstwo bo nie potrafi wybudowac autostrady do kazdej wioski

    po co do każdej wioski autostrada ?

    > taki admin jak jest opłacany, a pensja admina bierze sie z wysokosci
    > abonamentow w sieci

    Jak ktoś nie umie dobrze prowadzić biznesu to nie jest to wina użytkowników !

    TP

  • 87. Data: 2005-07-07 10:48:54
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,
    > a chociazby port 80 tcp/udp to World Wide Web HTTP i powinien byc do
    > tego wykorzystywany wylacznie wykorzystywany
    http jest protokołem w którym jak najbardziej przesyła się dane.

    --
    Jakub

  • 88. Data: 2005-07-07 10:50:27
    Od: futszaK <f...@p...pl>

  • 89. Data: 2005-07-07 10:51:31
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,
    > uniemozliwiaja innym uzytkownikom korzystanie z sieci
    Nie potrasz zrobić sharpeda na łączu?

    --
    Jakub

  • 90. Data: 2005-07-07 11:03:17
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 7 Jul 2005 10:47:18 +0000 (UTC), użyszkodnik Tomasz Paszkowski
    <a...@w...pl> napisał:

    > po co do każdej wioski autostrada ?

    zeby szybko jezdzic (szybko sciagac pliki programami nie siejacymi
    spustoszenia takimi jak dc) a nie czołgami po blokadach policyjnych
    (uzywac programow za wszelka cene i z pogwałceniem wszelkich zasad
    usiłujących przełamać regułki służące do regulacji ruchu)

    > Jak ktoś nie umie dobrze prowadzić biznesu to nie jest to wina użytkowników !

    oczywiscie ze to ich wina bo korzystają z takiego łonabiprowajdera

    a moze 80% uzytkownikow chodzi sobie po stronkach czy korzysta z
    poczty i gadu i im to wystarcza ???