  • 11. Data: 2014-11-04 17:06:59
    Temat: Re: Problem z Pentagram Vanquish Volt
    Od: "Podmiot Liryczny" <u...@m...com>

    Użytkownik "Skylla"
    > Można wgrać soft nawet wtedy.
    > Byle program ją zobaczył.
    > Ratowałem tak już Volta.
    > Mogę ci wysłać pliki na priv.

    Jeśli możesz to prześlij i mi.
    Co prawda do słuchania volta nie wrócę, ale gdyby był sprawny, to miałbym
    komu go podarować.

    --
    LP

  • 12. Data: 2014-11-05 11:37:04
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2014-11-04 17:06, Podmiot Liryczny pisze:

    > Użytkownik "Skylla"
    >
    > Jeśli możesz to prześlij i mi.
    > Co prawda do słuchania volta nie wrócę, ale gdyby był sprawny, to
    > miałbym komu go podarować.

    Nie dochodzi na ten mail.

  • 13. Data: 2014-11-07 16:21:37
    Od: "Podmiot Liryczny" <u...@m...com>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Nie dochodzi na ten mail.

    Dzięki za pliki, ale mój po kilkuletnim zapomnieniu odszedł najwyraźniej do
    Krainy Wiecznego Remondisu.
    Na razie sobie odpuszczam, ale może kiedyś do tego wrócę.
    Pozdr.

    --
    LP

  • 14. Data: 2014-11-07 17:51:15
    Od: "Zocha" <...@...pl>

    > Dzięki za pliki, ale mój po kilkuletnim zapomnieniu odszedł najwyraźniej
    > do Krainy Wiecznego Remondisu.
    > Na razie sobie odpuszczam, ale może kiedyś do tego wrócę.

    A mój, po reanimacji, znowu bardzo ładnie działa. :-)

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 15. Data: 2014-11-08 00:14:24
    Od: "Podmiot Liryczny" <u...@m...com>

    Użytkownik "Zocha"

    > A mój, po reanimacji, znowu bardzo ładnie działa. :-)

    Mój też by ruszył, ale nie chce 'wstać' - black scren i system go nie widzi.

    Ale tak już w życiu jest: jedni mają szczęście w technologii - inni w
    miłości;)

    --
    LP

  • 16. Data: 2014-11-08 10:19:42
    Od: "Zocha" <...@...pl>

    > Ale tak już w życiu jest: jedni mają szczęście w technologii - inni w
    > miłości;)

    To przysłowie cytują tylko ci, którym w jednej z tych dziedzin się
    nie wiedzie. :-)
    Nikt nie obiecywał, że życie będzie sprawiedliwe. ;-)

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 17. Data: 2014-11-08 11:08:13
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zocha" <...@...pl> napisał w
    :
    : Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał
    : w
    : news:m38jsm$cdk$1@sunflower.man.poznan.pl...
    : >
    :
    : > Można wgrać soft (...)
    : >
    : > S.
    :
    : Odpowiadam także na grupie, żeby wszyscy dowiedzieli się,
    : że po wgraniu oprogramowania moja mp3-ka działa !!!
    : Zocha
    :

    Cała ta historia jest niepodważalnym dowodem, że ta cała elektronika nie
    działa za sprawą elektro-nów, ale jest we władaniu gno-mów! Czyli: nigdy nie
    zgadniesz, dlaczego i kiedy -- przestanie. No bo rozpatrzmy opisany przez
    Zochę przypadek:

    1.. Nabyła odtwarzacz Pentagram, i ten działał sobie bez problemów:
    "Wszystkie funkcje były sprawne".
    2.. MP-trójka poleżała jakiś czas na półce, co przecież nie powinno
    zaszkodzić _softowi_ -- a co najwyżej akumulatorkowi!
    3.. A jednak po okresie "kwarantanny" -- zbiesił się soft! -- i wgranie
    nowego reanimowało kapryśnego Vanquish'a...

    No to niech ktoś mądry wytłumaczy: jaki był mechanizm takiej awarii
    _oprogramowania_?! Jedyne wytłumaczenie to owe gnomy. Które, w
    przeciwieństwie do krasnoludków, są nieodmiennie złośliwe...

    ____________________________

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak
    troskliwie dbają o swój elektorat, że i pokrzywdzonych,
    i wyzyskiwanych... przybywa!

  • 18. Data: 2014-11-08 12:12:47
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 8 Nov 2014 10:19:42 +0100, Zocha napisał(a):

    > To przysłowie cytują tylko ci, którym w jednej z tych dziedzin się
    > nie wiedzie. :-)

    To prawda :-)

    > Nikt nie obiecywał, że życie będzie sprawiedliwe. ;-)

    Chcesz przez to powiedziec, ze Tobie w obu nie poszlo? :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 19. Data: 2014-11-08 12:46:49
    Od: "Zocha" <...@...pl>

    > Chcesz przez to powiedziec, ze Tobie w obu nie poszlo? :-)

    Wręcz przeciwnie. :-)

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 20. Data: 2014-11-08 13:54:33
    Od: "Podmiot Liryczny" <u...@m...com>

    Użytkownik "Zocha"

    > Wręcz przeciwnie. :-)

    Rozumiem z tego, że poprzednia informacja:
    > A mój, po reanimacji, znowu bardzo ładnie działa. :-)
    dotyczyła dwóch sfer, technologicznej i partnerskiej?
    --
    LP ;)