  • 31. Data: 2012-03-09 13:55:19
    Temat: Re: Problem z TPSA!!
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Smok Eustachy jednak przeczytał i napisał:

    > Umowa dotyczyła zmiany usług. Przejścia na nową usługę.

    No więc właśnie dlatego zakończenie poprzedniej umowy musiało tyle trwać
    -- tak to bywa w warunkach cywilizowanych. Nie da się od razu, "bo ludzie
    chcą szybko". Co w tym dziwnego?

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2012-03-09 14:23:33
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    /.../
    > No więc właśnie dlatego zakończenie poprzedniej umowy musiało tyle trwać
    > -- tak to bywa w warunkach cywilizowanych. Nie da się od razu, "bo ludzie
    > chcą szybko". Co w tym dziwnego?

    To że się da od razu.

  • 33. Data: 2012-03-09 14:37:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Smok Eustachy napisał:

    > To że się da od razu.

    Że się technicznie da od razu -- to nawet nie jest dziwne.
    Ale opowieści, że takie rzeczy dzieją się na przykład w tepsie,
    trzeba włożyć między bajki o smokach.

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2012-03-09 22:24:42
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    /.../
    > Że się technicznie da od razu -- to nawet nie jest dziwne.
    > Ale opowieści, że takie rzeczy dzieją się na przykład w tepsie,
    > trzeba włożyć między bajki o smokach.

    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/pakiety_uslug/70
    2984/

  • 35. Data: 2012-03-09 22:37:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Smok Eustachy napisał:

    > http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/pakiety_uslug/70
    2984/

    Gdzie tu jest napisane, że to robią od razu po podpisaniu umowy?

    --
    Jarek

  • 36. Data: 2012-03-09 22:55:38
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    2984/

    > Gdzie tu jest napisane, że to robią od razu po podpisaniu umowy?

    Nie jest napisane, że trzeba czekać na cokolwiek. Zamawiasz fanpaka,
    zamówienie jest realizowane. Przeniesienie numeru trwa z przyczyn
    technicznych a nie formalnych.

  • 37. Data: 2012-03-09 23:45:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Smok Eustachy napisał:

    > Nie jest napisane, że trzeba czekać na cokolwiek. Zamawiasz fanpaka,
    > zamówienie jest realizowane. Przeniesienie numeru trwa z przyczyn
    > technicznych a nie formalnych.

    To akurat jest napisane -- przerwa techniczna związana ze zmianą
    technologii "może potrwać do 24 godzin". Ale jak się zamówi dzisiaj,
    to przełączenie nastąpi w nocy z 30 kwietnia na 1 maja.

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2012-03-10 00:29:03
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    /..../
    > To akurat jest napisane -- przerwa techniczna związana ze zmianą
    > technologii "może potrwać do 24 godzin". Ale jak się zamówi dzisiaj,
    > to przełączenie nastąpi w nocy z 30 kwietnia na 1 maja.

    A gdzie to jest napisane?

  • 39. Data: 2012-03-10 00:37:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Smok Eustachy napisał:

    > A gdzie to jest napisane?

    Choćby w ogólnych warunkach świadczenia usług tpsa.

    --
    Jarek

  • 40. Data: 2012-03-10 01:36:48
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    > Choćby w ogólnych warunkach świadczenia usług tpsa.

    I tam jest napisane, że jak przejdzie na Fan Paka to musi czekać 2
    miechy i płacić abonament x2?