  • 1. Data: 2012-02-19 17:29:12
    Temat: Telefaks Lexmark - jak wylaczyc TTI ?
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    W telefaksie Ricoh mam świetną funkcję TTI on/off, czyli można wyłączyć
    drukowanie nagłówka faksu WYSYŁANEGO.
    Innymi słowy, u odbiorcy drukuje się czysty zeskanowany obraz, bez nagłówka
    zawierającego TTI, datę, godzinę i numer strony.
    Bardzo przydatne, gdy chcemy, aby przesłany faks wygladał jak nasze
    oryginalne pismo lub kopia pisma, a nie jak dokument z faksu.
    Przeszedłem na telefaks Lexmark, no i od razu mam... urzędowe kłopoty ;-)
    Serio, urzędy odpisują listami ZPO, że pismo faksem to ja sobie mogę tam,
    gdzie ja wiem że oni wiedzą.
    Przy dawnym wysyłaniu bez TTI nie było żadnego problemu.
    Wie ktoś, jak wejść w menu serwisowe telefaksu Lexmark (sieciowy, najlepiej
    przez IP, ewentualnie przez USB) i wyłączyć TTI?