  • Data: 2014-11-28 19:35:48
    Temat: Re: Problem z dvb-t na osiedlu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości
    Dnia Thu, 27 Nov 2014 21:15:31 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    >Chyba raczej odwrotnie? :) Skądinąd, kiedy już zebrałem jakieś
    >doświadczenie z cyfrówką to wyszło mi że ma wymagania na siłę sygnału
    >większe niż analogówka. Tam gdzie ludzie odbierali sygnał analogowy
    >uważali że mają dobry odbiór, często cyfrówki nie było ani śladu bez
    >poprawienia instalacji antenowej.

    A nie odwrotnie ? Niejako z zalozenia zasieg mial byc podobny, a
    ostatnio pozmniejszali moc nadajnikow, i starcza.

    A druga sprawa - tam gdzie sygnal jest zaszumiony, tam na analogu "cos
    widac", a na cyfrowce nic.

    Odbicia - wersja dvb-T ma na nie byc odporniejsza.
    Tam jest modulacja ortogonalna, czyli bardzo wiele nosnych o
    niewielkiej przepustowosci. Odbicie moze zaszkodzic jednej, ale nie
    wszystkim.

    J.