    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Problem z klimatyzatorem
    Date: Mon, 23 Jan 2017 18:21:44 +0100

    On Mon, 23 Jan 2017 13:33:40 +0100, WM <c...@p...onet.pl> wrote:
    > Monter powiedział, że nie będzie dla jednego pokoju robił wyjątku
    > i żebym go nie uczył jak ma wykonywać swoją pracę.
    > Na koniec, chyba złośliwie, uciął zbyt krótko rurkę.

    Dziwne, że nie zdają sobie sprawy, że przez takie zachowanie w końcu
    stracą pracę. Ja nie mam problemu by samemu takie rzeczy zrobic to
    nie jest rocket science. Nie mam też problemu z tym by zatrudnić
    fachowca by zrobil to za mnie. Może mi się nie chcieć, mogę nie mieć
    czasu - daję pracę.innemu. Ale pod warunkiem, że wykona swoją pracę
    dobrze, żebym później nie miał co do niej jakiś czywistych
    wątpliwości.
    Bo bo jak będę miał wątpliwości, to następnym razem już ich nie
    zatrudnię, zrobię sam. Sorry.

    --
    Marek